Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Việt An Group là đơn vị dẫn đầu trong lĩnh vực quan trắc môi trường và thiết bị phân tích, đo lường online ứng dụng các công nghệ hàng đầu hiện nay như IoT, Data-center, AI vào trong các giải pháp mà chúng tôi cung cấp. Với hơn 11 năm hoạt động, Việt An Group hiện đã lắp đặt hơn 1000 trạm quan trắc môi trường, cung cấp các thiết bị phân tích, đo lường vào các nhà máy hỗ trợ cho quy trình sản xuất thông minh. Việt An Group quyết tâm và nỗ lực hết sức mình để trở thành Tổng thầu Quốc tế, mang giải pháp và sản phẩm chất lượng đạt tiêu chuẩn quốc tế ra thế giới, sánh vai với các cường quốc, làm rạng danh trí tuệ, năng lực con người Việt Nam và góp phần phát triển đất nước giàu mạnh.
Review TẬP ĐOÀN VIỆT AN
Thật sự mình thấy môi trường của công ty rất là tốt,mình đã làm nhiều công ty nhưng ở Việt An mình thấy môi trường tốt hơn cả, thưởng lễ,tết (RV)
Đồng nghiệp dễ mến. Môi trường cũng khá tốt. Sếp tổng yêu cầu cao (RV)
Nói chung phúc lợi tốt. Thưởng 4 quý và lương tháng 13. Có cơ hội đi đào tạo nước ngoài (RV)