Mô tả công việc
- Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
- Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: Trustyou, Accor Customer Digital Card, Tripadvisors…)
- Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel recommendation
- Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)
- Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist
- Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
- Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
- Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit
- In charge of ALLSAFE program, checks and ensures full implementation across all departments.
- Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas
- Work closely with front office team to reinforce guest recognition program and ensure guest references are updated on Accor Customer Digital Card per Accor Guidelines
- Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure
- Developing new guest experience projects to increase guest satisfaction
- Train, direct and monitor guest relation team performance to ensure all standards and operation procedures are adhered to
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package.
- Working with an experienced team at an iconic property located in one of Vietnam's most livable and famous tourist cities.
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Hospitality or related areas;
- Strong user knowledge of Microsoft Outlook and Microsoft Office tools;
- Experience in partnering and working closely with different stakeholders at various levels
- Perfectly fluent in English and local language, another language a plus
- Passion for people and for best-in-class service
Yêu cầu hồ sơ
Apply on Hoteljob.vn
Ra đời từ tháng 5/2015, 30Shine là chuỗi hệ thống hair salon đẳng cấp nhất Việt Nam. Ở thời điểm hiện tại đã có gần 70 cơ sở trên 14 thành phố lớn và đang tiếp tục mở rộng thêm rất nhanh ra toàn quốc và vươn ra nước ngoài... Với những sản phẩm, dịch vụ chăm sóc tóc, da mặt chuyên nghiệp - gói gọn trong quy trình khoa học 30 phút với giá thành vô cùng hợp lý...
Không chỉ là cắt tóc tạo kiểu, đến với 30Shine sẽ là trải nghiệm chưa từng có tại bất kỳ đâu. Chỉ với 80k, người dùng đã có thể sở hữu mái tóc của những ngôi sao hàng đầu David Beckham, Cristiano Ronaldo đồng thời được gội, massage đầu bấm huyệt, chăm sóc da mặt bằng công nghệ cao, được các stylist hàng đầu tư vấn và tạo kiểu tóc phù hợp nhất... 30Shine là nơi duy nhất tại Việt Nam cho bạn trải nghiệm thư giãn giải toả stress khi bước vào và đẹp trai toả sáng khi bước ra.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia bảo hiểm xã hội đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuiding hằng năm.
- Liên hoan cuối tháng
- Du lịch hằng năm
- Tổ chức các ngày lễ trong năm cho nhan viên
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Công Ty CP Thương Mại Dịch Vụ 30 Shine ra đời từ tháng 5/2015, 30 Shine là hệ thống chuỗi salon tóc nam đẳng cấp Châu Âu với những sản phẩm, dịch vụ chăm sóc sức khỏe, da mặt chuyên nghiệp- tạo kiểu tóc thời trang- gói gọn trong quy trình khoa học 30 phút với giá thành rẻ nhất thế giới.
Mission
- Phá vỡ giới hạn của một tiệm tóc truyền thống, 30Shine mang đến không gian trải nghiệm hoàn toàn mới với diện tích lớn trên 200m2/ 16 ghế cắt. Tất cả đều được đặt tại vị trí dễ tìm trên những con phố lớn, hòa vào cuộc sống sôi động của người đàn ông hiện đại.