Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTIONS:
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Overseeing the day-to-day operations of our teams.
• Performing quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Training new joiners. Conduct refresher trainings on new implementations and process changes.
• Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
• Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts and conduct sessions based on analysis. Support management team to build SOP.
• The ability to contribute to a better working environment for yourself and your co-workers. This includes self-awareness, initiative, accountability, persistence, resilience, patience, perceptiveness, and emotional regulation.
• Co-ordinate the activities of the teams; provide support and advice to team members.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction.
• Ensure that standard operating procedures are documented and maintained.
• Maintaining adequate staff levels and quality.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS:
• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.
• Good at English.
• Intermediate to advanced reporting skills.
• Ability to identify and analyze data for trends.
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Pro-active, hardworking and detail oriented.
• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.
• Problem solving skills.
• Excellent team player.
• Effective team co-ordination and leadership skills.
• A high level of commercial awareness.
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ra đời từ tháng 5/2015, 30Shine là chuỗi hệ thống hair salon đẳng cấp nhất Việt Nam. Ở thời điểm hiện tại đã có gần 70 cơ sở trên 14 thành phố lớn và đang tiếp tục mở rộng thêm rất nhanh ra toàn quốc và vươn ra nước ngoài... Với những sản phẩm, dịch vụ chăm sóc tóc, da mặt chuyên nghiệp - gói gọn trong quy trình khoa học 30 phút với giá thành vô cùng hợp lý...
Không chỉ là cắt tóc tạo kiểu, đến với 30Shine sẽ là trải nghiệm chưa từng có tại bất kỳ đâu. Chỉ với 80k, người dùng đã có thể sở hữu mái tóc của những ngôi sao hàng đầu David Beckham, Cristiano Ronaldo đồng thời được gội, massage đầu bấm huyệt, chăm sóc da mặt bằng công nghệ cao, được các stylist hàng đầu tư vấn và tạo kiểu tóc phù hợp nhất... 30Shine là nơi duy nhất tại Việt Nam cho bạn trải nghiệm thư giãn giải toả stress khi bước vào và đẹp trai toả sáng khi bước ra.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia bảo hiểm xã hội đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuiding hằng năm.
- Liên hoan cuối tháng
- Du lịch hằng năm
- Tổ chức các ngày lễ trong năm cho nhan viên
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Công Ty CP Thương Mại Dịch Vụ 30 Shine ra đời từ tháng 5/2015, 30 Shine là hệ thống chuỗi salon tóc nam đẳng cấp Châu Âu với những sản phẩm, dịch vụ chăm sóc sức khỏe, da mặt chuyên nghiệp- tạo kiểu tóc thời trang- gói gọn trong quy trình khoa học 30 phút với giá thành rẻ nhất thế giới.
Mission
- Phá vỡ giới hạn của một tiệm tóc truyền thống, 30Shine mang đến không gian trải nghiệm hoàn toàn mới với diện tích lớn trên 200m2/ 16 ghế cắt. Tất cả đều được đặt tại vị trí dễ tìm trên những con phố lớn, hòa vào cuộc sống sôi động của người đàn ông hiện đại.