Mô tả công việc
Responsible for creating the best customer experience, (through an exceptional, cordial and sincere service.) ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.
1. To make sure to have enough staff to face the volume of daily work
(authorized) in relation of the percentage of occupancy.
2. To promote the attitude of professionalism, courtesy and service among the staff.
3. To assist guests and to compliance in a strict manner the policies, standards, rules, discipline, consistency, personal hygiene and safety set by the hotel.
4. Assigns shifts and breaks according to the workloads and expected occupancy.
5. Perform administrative functions of personnel in accordance with established policies and procedures.
6. To ensure that service to the guests, in relation to requests and reporting room’s issues or others are carried out according to established procedure that requires monitoring to solve the problem or provide the requested service.
7. To ensure that the team provide the guests with real faithful information about hotel, services and facilities, the tourist attractions of the town and its surroundings, promoting mainly the hotel’s activities and upselling them when possible.
8. Check daily attendance of their staff, reporting any absence and / or delay to Human Resources and Gex Director.
9. Daily monitoring and review of the Guest Comment Log.
10. Check daily the status of the list of VIPs and ensure they are met with accuracy, precision, dedication and punctuality all instructions or requests regarding reservations, room assignment, airport services, amenities, hospitality, and others.
11. Personally welcome the VIPs, attending them during their stay in terms of guidance, information providing any service that might apply in the most efficient and friendly manner. Make courtesy calls to the VIPs.
12. Monitoring the attendance of the team at the Guest Experience desk in the lobby.
13. Distribute daily to the team the VIP list coming.
14. Establish greater interdepartmental communication to strengthen internal services: maintaining a relaxed and good relationship with the departments Group, Sales, Housekeeping, Reception, Food & Beverage, Reservation, Security and Maintenance.
16. Promote a campaign to capture positive comments on all OTA channels.
17. Support with training of the staff, ensuring that all the concepts of the Company and the Department have been understood and the goals are clear to everyone.
18. Perform all tasks either Guest Service Agent or Assistant Guest Experience Manager or GEX Director during their absence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.
- Local Language and Advanced level of English.
- A third language would be an asset.
- Knowledge of hotel management tools.
- Knowledge of telephone service management.
- Public Relations and Customer Service.
- Basic financial knowledge.
- Knowledge of hotel operations.
- Ability to lead and inspire a team.
- At least 2 years’ experience in the Guest Service or Guest Experience department.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
Ra đời từ tháng 5/2015, 30Shine là chuỗi hệ thống hair salon đẳng cấp nhất Việt Nam. Ở thời điểm hiện tại đã có gần 70 cơ sở trên 14 thành phố lớn và đang tiếp tục mở rộng thêm rất nhanh ra toàn quốc và vươn ra nước ngoài... Với những sản phẩm, dịch vụ chăm sóc tóc, da mặt chuyên nghiệp - gói gọn trong quy trình khoa học 30 phút với giá thành vô cùng hợp lý...
Không chỉ là cắt tóc tạo kiểu, đến với 30Shine sẽ là trải nghiệm chưa từng có tại bất kỳ đâu. Chỉ với 80k, người dùng đã có thể sở hữu mái tóc của những ngôi sao hàng đầu David Beckham, Cristiano Ronaldo đồng thời được gội, massage đầu bấm huyệt, chăm sóc da mặt bằng công nghệ cao, được các stylist hàng đầu tư vấn và tạo kiểu tóc phù hợp nhất... 30Shine là nơi duy nhất tại Việt Nam cho bạn trải nghiệm thư giãn giải toả stress khi bước vào và đẹp trai toả sáng khi bước ra.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia bảo hiểm xã hội đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuiding hằng năm.
- Liên hoan cuối tháng
- Du lịch hằng năm
- Tổ chức các ngày lễ trong năm cho nhan viên
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Công Ty CP Thương Mại Dịch Vụ 30 Shine ra đời từ tháng 5/2015, 30 Shine là hệ thống chuỗi salon tóc nam đẳng cấp Châu Âu với những sản phẩm, dịch vụ chăm sóc sức khỏe, da mặt chuyên nghiệp- tạo kiểu tóc thời trang- gói gọn trong quy trình khoa học 30 phút với giá thành rẻ nhất thế giới.
Mission
- Phá vỡ giới hạn của một tiệm tóc truyền thống, 30Shine mang đến không gian trải nghiệm hoàn toàn mới với diện tích lớn trên 200m2/ 16 ghế cắt. Tất cả đều được đặt tại vị trí dễ tìm trên những con phố lớn, hòa vào cuộc sống sôi động của người đàn ông hiện đại.