CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Đơn Hàng Mẫu / PDCS Staff
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
1. Receiving sample order from customer to give them sample product.
2. Advise and confirm materials: such as (Fabric direction, kind of PU and H/T Logo, Sublimation, Pad printing, silk printing information) to get correct order information.
3. Keying in the sample orders on ERP and send email to the related department to request to produce sample.
4. Tracking and updating the status of sample orders to customer. Updating ETD of sample orders to customer to get their acceptance, then arrange shipping date base on that.
5. Collaborate with Sample Room team to open the sample size, HT logo, and Sublimation to get approval for sample order.
6. Working with costing team to cost out the product and provide the quotation to customer's demand (new logo design, last, fabric, process.... Or cost option for comparison).
7. Contact with purchasing team to get fabric quotation and related limitation of fabric.
8. Create PI & CI of sample order on O2 ERP system to send to customer.
9. Making shipping list plan and info customer shipping document to catch customer timeline.
10. Follow raw material and product testing to make sure the sample meet or exceed customer standards.
11. Issuing Sale contract to customer to get the agreement on the detail trade terms, payment term, deliver method, ...
12. Issuing Monthly debit note to customer, tracking payment status to make sure all payment on time.
13. Check the accuracy of the daily shipping report before the reporter updates the accounting team to make sure all the information is correct.
14. Contacting directly to logo and fabric vendor on special cases (pushing urgent order delivery, checking urgent information for new material, ...) to get material urgently, then could finish sock liner intime to deliver out.
15. Giving instant advise/suggestion regarding to material and tooling to customer upon request, then customer could develop suitable sample for their project.
16. Communicating to customer via email, Apps and phone to make sure finish daily job well.
17. Following correctly and timely all standards development policies to giving customer the correct advice and profit for company.
18. Daily support on enquired information regarding Sample Development from Production, CS, KIO, PPC, PD, QC, Purchasing, Sales, Costing, Accounting => by giving needed information when they request to help them finish job smoothly.
19. Transferring product tolerance/ product key features to BOM, and KIO Team, then BOM to clarity and accuracy accordingly.
20. Keying in BOM SKU and Price of insole to ERP, then later on people to track it if need.
21. Keying in Price of insole to ERP for recording and making packing list, PI/CI, Sales reports.
22. Making total PKL, send to customer for confirmation then send to Accounting Department to open customs declaration.
23. Handling exceptional cases (complaints, delay, claim, deduction, NG,) from customer to find action plan, and improve to customer.
24. Preparing price requirement for costing department to make the quotation, send customer for confirmation.
25. Working with US Sales for development direction, and Brand's direction, so could have enough knowledge to apply to current job.
26. Check with customer for production forecast/ buy plan for our planning team buy correct raw material.Yêu Cầu Công Việc
Education & Knowledge: College/ University
Foreign language: English communicating
Experience: At least 2 - 3 years' experience in PDCS position at manufacturing. Priority for footwear industry
Other skills:
Time management skills
Communication and Negotiation skill
Problem solving
Can use ERP systemLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 14, Tòa Nhà Ree Tower, 9 Đoàn Văn Bơ, P. 12. Q. 4

Công ty TNHH TMDV MẠNG LƯỚI THÔNG MINH (SMARTNET) được thành lập vào tháng 1 năm 2015, có trụ sở đặt tại tầng 16, toà nhà E.Town Central, số 11 Đoàn Văn Bơ, P.12, Q.4, TP HCM

SMARTNET chuyên cung cấp dịch vụ tài chính và bảo hiểm: giới thiệu, tư vấn sản phẩm tín dụng cho vay tiêu dùng cá nhân và bảo hiểm. Với dịch vụ nhanh chóng và đơn giản, hệ thống bán hàng khắp cả nước, SMARTNET đã đáp ứng được nhu cầu của khách hàng toàn quốc.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa, team building của công ty

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2019, SmartPay tự hào là đối tác tin cậy của các doanh nghiệp siêu nhỏ, nhỏ và vừa.

Mission

  • TẦM NHÌN

Mục tiêu tối thượng của SmartPay là hướng tới một nền kinh tế tương lai không tiền mặt. Trên hết chúng tôi dành tất cả sự tận tâm và chân thành để phát triển SmartPay với những giá trị cốt lõi: GẮN KẾT - ĐẠI CHÚNG - ĐÁNG TIN CẬY

  • SỨ MỆNH

Kết nối các Nhà bán hàng và người dùng qua phương thức thanh toán điện tử một chạm phi tiền mặt là sứ mệnh của SmartPay.

  • GIÁ TRỊ CỐT LÕI

GẮN KẾT: SmartPay phát triển là nền tảng kết nối nhà bán hàng và người dùng để tối ưu nền kinh tế không tiền mặt. Với SmartPay người dùng và nhà bán hàng có thể thanh toán các tiện ích hàng ngày, mua sắm và kiếm tiền thông minh hơn. 

ĐẠI CHÚNG: Chúng tôi quyết tâm đưa SmartPay phủ rộng toàn quốc, đơn giản, dễ sử dụng đối với tất cả mọi người. Tất cả chỉ cần 1 chạm, thanh toán tất cả dịch vụ và tiện ích ngay trên 1 ứng dụng. 

ĐÁNG TIN CẬY: SmartPay ưu tiên phát triển về công nghệ, đặc biệt là công nghệ bảo mật để đảm bảo thông tin khách hàng và đối tác được an toàn. tránh thất thoát thông tin và giao dịch an toàn. SmartPay đã đạt được chứng nhận bảo mật quốc tế PCI DSS cấp độ 1 (cấp độ cao nhất)

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

Click để đánh giá