![CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-4-1697560806.jpg)
Mô tả công việc
- Greets guests and processes hotel registration.
- Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
- Ensure all guest account details are correct and accurate.
- Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
- Responds to customer inquiries for information.
- Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
- Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
- Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
- Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
- Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
- Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
- Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
- Obtains appropriate approvals and signatures.
- Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
- Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
- Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
- Use the Brand technique for answering the telephone.
- Ensure work area is keep neat and tidy.
- Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
- Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
- Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
- Adheres to rate restriction periods.
- Attends any training programs as directed or requested.
- Accurately processes maintenance requests.
- Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
- A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
- Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
- Good communication skills and customer service skills are required.
- Good operating knowledge of Opera system.
- Computer literate.
- A passion for delivering exceptional guest experiences.
- Well-presented, organized and calm personality.
- Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week
Yêu cầu hồ sơ
![CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-4-1697560806.jpg)
Công ty TNHH TMDV MẠNG LƯỚI THÔNG MINH (SMARTNET) được thành lập vào tháng 1 năm 2015, có trụ sở đặt tại tầng 16, toà nhà E.Town Central, số 11 Đoàn Văn Bơ, P.12, Q.4, TP HCM
SMARTNET chuyên cung cấp dịch vụ tài chính và bảo hiểm: giới thiệu, tư vấn sản phẩm tín dụng cho vay tiêu dùng cá nhân và bảo hiểm. Với dịch vụ nhanh chóng và đơn giản, hệ thống bán hàng khắp cả nước, SMARTNET đã đáp ứng được nhu cầu của khách hàng toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa, team building của công ty
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019, SmartPay tự hào là đối tác tin cậy của các doanh nghiệp siêu nhỏ, nhỏ và vừa.
Mission
- TẦM NHÌN
Mục tiêu tối thượng của SmartPay là hướng tới một nền kinh tế tương lai không tiền mặt. Trên hết chúng tôi dành tất cả sự tận tâm và chân thành để phát triển SmartPay với những giá trị cốt lõi: GẮN KẾT - ĐẠI CHÚNG - ĐÁNG TIN CẬY
- SỨ MỆNH
Kết nối các Nhà bán hàng và người dùng qua phương thức thanh toán điện tử một chạm phi tiền mặt là sứ mệnh của SmartPay.
- GIÁ TRỊ CỐT LÕI
GẮN KẾT: SmartPay phát triển là nền tảng kết nối nhà bán hàng và người dùng để tối ưu nền kinh tế không tiền mặt. Với SmartPay người dùng và nhà bán hàng có thể thanh toán các tiện ích hàng ngày, mua sắm và kiếm tiền thông minh hơn.
ĐẠI CHÚNG: Chúng tôi quyết tâm đưa SmartPay phủ rộng toàn quốc, đơn giản, dễ sử dụng đối với tất cả mọi người. Tất cả chỉ cần 1 chạm, thanh toán tất cả dịch vụ và tiện ích ngay trên 1 ứng dụng.
ĐÁNG TIN CẬY: SmartPay ưu tiên phát triển về công nghệ, đặc biệt là công nghệ bảo mật để đảm bảo thông tin khách hàng và đối tác được an toàn. tránh thất thoát thông tin và giao dịch an toàn. SmartPay đã đạt được chứng nhận bảo mật quốc tế PCI DSS cấp độ 1 (cấp độ cao nhất)
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH
Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-4-1697560806.jpg)