CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH
[Vinpearl Phú Quốc] Hotel Ambassador (CV Chăm sóc KH Cao cấp)
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

A. Major roles in operations:

1. Preparations for serving VIP Guests.

- Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;

- Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;

- Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;

- Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;

- Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;

- Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;

- Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.

2. Take care of VIP Guests.

- Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.

- Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.

4. Upsale products of hotel.

5. Shared tasks of the department.

- Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.

- Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.

- Host or participate in meetings on daily operations.

- Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.

4. Other tasks

- Perform other duties as directed by the upper management.

- Always strictly follow the general regulations of the system.

B. System administration and internal operations:

1. Planning

- Implement approved action plans and conduct reports as required.

2. Human Resources

- Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.

3. Regulations & Charters

- Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.

4. Risk Management

- Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive income and benefits
  • Living allowance 2,600,000 VND/month
  • Grandworld voucher up to 1,000,000 VND/month
  • Support transportation fee (to get the job and visiting home yearly)
  • 13th salary month bonus, Year-end bonus, Working performance bonus
  • Insurance according to regulations, and health care insurance of Vingroup
  • Discount for internal services: Vinmec, Vinfast, Vinschool...
  • Opportunity to be trained and promoted in a professional working environment

Yêu cầu công việc

  • Education: High school diploma or higher
  • Experience: Hospitality experiences; F&B or FO Knowledge is a plus
  • Skills: Effective communication skills; Professional and friendly hospitality skills; Upselling skills
  • Appearance: Friendly, Height: 1m60 or higher for female/1m70 or higher for male
  • Studying/Working experience in international environment is a plus

Yêu cầu hồ sơ

Liên hệ: Mr Duc 0347585818
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 14, Tòa Nhà Ree Tower, 9 Đoàn Văn Bơ, P. 12. Q. 4

Công ty TNHH TMDV MẠNG LƯỚI THÔNG MINH (SMARTNET) được thành lập vào tháng 1 năm 2015, có trụ sở đặt tại tầng 16, toà nhà E.Town Central, số 11 Đoàn Văn Bơ, P.12, Q.4, TP HCM

SMARTNET chuyên cung cấp dịch vụ tài chính và bảo hiểm: giới thiệu, tư vấn sản phẩm tín dụng cho vay tiêu dùng cá nhân và bảo hiểm. Với dịch vụ nhanh chóng và đơn giản, hệ thống bán hàng khắp cả nước, SMARTNET đã đáp ứng được nhu cầu của khách hàng toàn quốc.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa, team building của công ty

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2019, SmartPay tự hào là đối tác tin cậy của các doanh nghiệp siêu nhỏ, nhỏ và vừa.

Mission

  • TẦM NHÌN

Mục tiêu tối thượng của SmartPay là hướng tới một nền kinh tế tương lai không tiền mặt. Trên hết chúng tôi dành tất cả sự tận tâm và chân thành để phát triển SmartPay với những giá trị cốt lõi: GẮN KẾT - ĐẠI CHÚNG - ĐÁNG TIN CẬY

  • SỨ MỆNH

Kết nối các Nhà bán hàng và người dùng qua phương thức thanh toán điện tử một chạm phi tiền mặt là sứ mệnh của SmartPay.

  • GIÁ TRỊ CỐT LÕI

GẮN KẾT: SmartPay phát triển là nền tảng kết nối nhà bán hàng và người dùng để tối ưu nền kinh tế không tiền mặt. Với SmartPay người dùng và nhà bán hàng có thể thanh toán các tiện ích hàng ngày, mua sắm và kiếm tiền thông minh hơn. 

ĐẠI CHÚNG: Chúng tôi quyết tâm đưa SmartPay phủ rộng toàn quốc, đơn giản, dễ sử dụng đối với tất cả mọi người. Tất cả chỉ cần 1 chạm, thanh toán tất cả dịch vụ và tiện ích ngay trên 1 ứng dụng. 

ĐÁNG TIN CẬY: SmartPay ưu tiên phát triển về công nghệ, đặc biệt là công nghệ bảo mật để đảm bảo thông tin khách hàng và đối tác được an toàn. tránh thất thoát thông tin và giao dịch an toàn. SmartPay đã đạt được chứng nhận bảo mật quốc tế PCI DSS cấp độ 1 (cấp độ cao nhất)

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MẠNG LƯỚI THÔNG MINH

Click để đánh giá