Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới ★ 1.0

Hồ Chí Minh
5.000 - 10.000 nhân viên
Giải trí
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới

Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục
Kỹ thuật
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới

Cập nhật 19/10/2024 19:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI
Area Manager
Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới 1.0★
1 đánh giá 49 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 27/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1/ System management:
Build & guide for centers' staff the execution of Company's process & policy
Recommend necessary adjustments to meet the market & customers' need in accordance with business activity of each center.
Coordinate with Operation department to set up KPIs indicator for center. Train & guide KPIs indicator for subordinates as well as urge, monitor the execution of these indicators.
Be intermediary party to transmit information to center & vice versa.
2/ Sales & Marketing:
Build & protect center's brand identity.
Represent to liaise with government office & other organizations relating to centers' activities.
Coordinate with Sales & Marketing Department to build & implement Marketing plans, promotions activities as approved.
Actively find & expand customers for center.
Build Customer Assessment System (Customer's need, complaints, satisfaction) according to Company's policy as well as provide customer's information to Sales department.
Directly resolve complex customer's complaint or in case center supervisor is absent.
3/ Finance management:
Receive, monitor & supervise daily income statement of departments.
Set up & implement plan base on assigned revenue & profit target.
Execute statistic reports of finance as assigned.
Oversee financial loss at center.
4/ HR - Admin Management:
Set up human resources structure of assigned area to meet allocated requirements.
Build & get Operation Director's approval of Human Resources plan
Organize the system of training, work delegation & employee assessment
Organize, implement & supervise the execution of Human Resources policy
Develop & train successor workforce for managerial positions of center.
Cooperate with Operation team & HR Department to build & finalize training program for centers' employee
Check & supervise to ensure effective & safe security for center.
5/ Property management:
Track & adjust user norms, inventory & minimal inventory norms.
Monitor purchasing process base on minimal inventory norms.
Follow up usage of property & machine monthly.
Track & monitor the modification & maintenance of machine & equipment for center.
Be responsible for innovating machine, equipment & property of center.
Approve purchasing requisition & modification requests according to approved norm within assigned authority.
6/ Business management:
Build business plan (weekly/monthly/ quarterly) for center.
Organize extraordinary & periodically meetings to monitor & implement business activities for center.
Resolve arising problems within approved authority.
Execute weekly & monthly reports as assigned.
Be responsible for supervision & operation of new centers.
Recommend the solutions to achieve allocated sales target for each center.Graduated from College, University or above
At least 3 years of Chain Management experience in chain of restaurant, F&B or Retail.
Able to work under pressure
Ability to manage and organize work effectively
Good communication skill ; Have a high spirit of customer service
Use English well (both in communication & writing)
Proficient in using MS Office
Dynamic, progressive, loves children
Easy-to-see appearance, professional style13 month salary (discretionary), performance incentives (based on achievements of KPI targets)
Provide training to develop our employee's knowledge and skills (Internal training)
Benefits for special holidays (Birthday, Marriage, Women's Day, Tet Holidays, Mid-Autumn, Newborn babies, International Children's Day...)
Company trip and Year-End party every year
Social, sports and several team building activities
Young, friendly and international working environment
Modern working conditions and entertainment facilities at the office
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI
Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 7, Tòa nhà Samco, 326 Võ Văn Kiệt, P. Cô Giang, Quận 1, TP. HCM

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI chuyên gia về ngành giải trí của thiếu nhi tại Việt Nam, với các hoạt động kinh doanh khác nhau, bao gồm: trung tâm Giáo-Trí tiNiWorld, mô hình giải trí dành cho giới trẻ T CLB, phân phối đồ chơi trẻ em (Công ty đồ chơi Phương Nga), chuỗi cửa hàng bán lẻ (Toyland & Babyland).

* tiNi là hệ thống khu vui chơi theo mô hình Giáo-Trí dành cho thiếu nhi từ 2 đến 12 tuổi. Hiện tại, chuỗi thương hiệu trung tâm Giáo-Trí tiNi đã có 27 trung tâm tại Hà Nội, Hải Phòng, Hạ Long, Ninh Bình, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, An Giang, Đồng Nai và Hồ Chí Minh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2011

Mission

Là một công ty có phong cách sống tích hợp, tập trung vào việc đưa “niềm vui & nụ cười” đến các khách hàng trẻ em ở khắp mọi nơi, chúng tôi cung cấp một môi trường làm việc năng động được tạo nên bởi các chuyên gia trẻ tuổi, và được thúc đẩy bởi sự sáng tạo, đổi mới và đưa ra các sản phẩm đầy cảm hứng. 


Review Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới

1.0
1 review

06/01/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nợ tiền nhà cung cấp, agency và các đối tác đến mức người ta siết nợ nguyên cái trung tâm tiNiWorld. Đóng cửa hàng loạt trung tâm ở Vincom là do nợ tiền thuê nên Vin đuổi thẳng cổ.

Những nghề phổ biến tại Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới

Bạn làm việc tại Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới

Công ty CP TM DV Thiếu Nhi Mới

Click để đánh giá