Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm PUMA VIET NAM JSC
Cập nhật 16/08/2025 00:09
• Strategically provide the highest levels of service to PUMA customers within a Retail Store to achieve or exceed sales, KPIs, and profitability goals to position PUMA as the most desirable sports lifestyle brand in the world
• Accountable for ensuring individual performance consistently achieves or exceeds sales, KPIs and profitability goals through the effective servicing of customers. Guarantee consistently high standards of customer experience within the Store in accordance with PUMA's Cornerstones and service standards
• Responsible for attending, participating in and demonstrating proficiency in all training programs, both Domestic and Global, and achieving required results within Store. Analyze customer profiles, identify buying trends, and competitive information to impact and drive business
• Attend and participate in Loss Prevention education, training and awareness programs. Responsible for Loss Prevention compliance within store.
• Prepare store and participate in Physical Inventory counts as directed by Store Manager. Communicate merchandise opportunities to Store Manager
• Participate in all Marketing opportunities and events as required by Store Manager. Participate in new store openings and/or store closings; travel may be required
• Attend all offsite training and position related meetings as required by Store Manager; travel may be required. Responsible for execution and processing of both incoming and outgoing merchandise
• Accountable for ensuring execution and maintenance of all Visual Directives as well as guaranteeing the visual presentation of the Store always meets or exceeds PUMA standards. Maintain physical condition of Store according to relevant guidelines and communicate maintenance needs to Store Manager in a timely manner
• Required to comply with all operational core competencies and key accountabilities. Abide by all requirements necessary to maintain a safe and compliant working environment; required to report all instances when this is not achieved
• Required to work non-traditional hours; weekends, evenings, holidays; overtime may be required in this positionYOUR TALENT
• One years of experience in a focused, customer service oriented retail environment (preferably apparel/footwear) with a results-driven track record
• Proven ability to exceed sales goals, (previous work in a commission-based position preferable), demonstrated ability to provide high levels of customer service, ability to reason through complex issues, demonstrates effective communication, ability to present information to large groups
• The position requires working retail shifts (8 hours/ shift) at the store for six days a week.
• The position work based in Hochiminh/Hanoi
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates, defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance, BE VIBRANT in our sporting legacy, BE TOGETHER in our team spirit, and BE YOU to let our individual talent and experience shine.Thưởng
13th month salary
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Insurance for the employee
Nghỉ phép có lương
14 Annual leaves
PUMA tham gia vào việc phát triển và tiếp thị một loạt các sản phẩm thể thao và phong cách sống bao gồm Giày dép, Trang phục và Phụ kiện. PUMA có sứ mệnh dài hạn là trở thành công ty có phong cách thể thao bền vững và được khao khát nhất. Chúng tôi sẽ đạt được các mục tiêu của mình bằng cách tiếp tục thực hiện những gì chúng tôi vẫn luôn làm, khai thác các nguồn lực và kinh nghiệm của mình để cung cấp cho người tiêu dùng những sản phẩm sáng tạo kết hợp thành công những ảnh hưởng sáng tạo hình thành nên thế giới thể thao, phong cách sống và thời trang.
Review PUMA VIET NAM JSC
Review Highlights
Cập nhật 08/07/2025
Ưu điểm
- Văn hóa chuyên nghiệp, văn phòng đẹp (187 reviews)
- Đồng nghiệp thân thiện, giúp đỡ (144 reviews)
- Làm việc linh hoạt (223 reviews)
- Nhiều hoạt động thẻ thao, hỗ trợ sức khỏe (293 reviews)
- Cơ hội học hỏi trong môi trường quốc tế (163 reviews)
Nhược điểm
- Cơ hội thăng tiến hạn chế (117 reviews)
- Lương thấp hơn một số hãng giày (152 reviews)
- Quy trình phòng ban thiếu tổ chức chặt chẽ (144 reviews)
Môi trường làm việc tuyệt vời, làm việc nhóm, tích cực, cơ sở vật chất tốt, phúc lợi cao, nhiều kinh nghiệm, đội ngũ tuyệt vời
Tốt nhưng chưa đủ!
Thực tập sinh phát triển vật liệu
Những nghề phổ biến tại PUMA VIET NAM JSC
Bạn làm việc tại PUMA VIET NAM JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn