Công Ty Cổ Phần Thương Mại Trực Tuyến An Thịnh Phát

Hưng Yên
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Cổ Phần Thương Mại Trực Tuyến An Thịnh Phát

Cập nhật 12/09/2024 16:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Responsibilities:

  • Assist in developing an overall organic acquisition strategy with particular emphasis on SEO & other growth channels like Youtube/social platforms.
  • Support in identifying and prioritizing top opportunities to ensure alignment across product, content, and marketing teams through effective communication and actionable recommendations.
  • Conduct experiments, perform A/B Tests to measure impact of content efforts and diagnose opportunities for optimization.
  • Support content team in developing strategies and roadmap.
  • Review and audit our assets (main websites) to propose potential content and code optimization. Analyse competitor websites to find the gaps.
  • Leverage SEO tactics to identify key market trends and opportunities to create exposure and drive demand online.
  • Work with product and tech teams to implement schema mark-ups and product changes catering to organic growth.
  • Effectively use SEO tools like Keyword Tools, SEO Moz, Ahrefs, SEMRush, Screamingfrog etc. to identify technical issues & opportunities.
  • Gather insights and measure the effectiveness of on-site and off-site SEO activities. Work with and manage organic growth executives to achieve the targets through coaching and mentoring.

Requirements

  • At least 3 years of SEO practical experience.
  • Have experience and knowledge in On Page Optimization, Off Page Link Building, Keyword Research, Content Strategy, Social Media Buzz, Working knowledge of HTML and CSS, and Technical Web Analysis.
  • Have Practical experience in link building and SEO optimization. Strong knowledge of link-building tactics and SEO tools (Ahrefs, Moz, SEMRush, Majestic).
  • Ability to analyze and evaluate the effectiveness of link-building activities. Capability to analyze competitor link profiles and identify improvement opportunities.
  • Ability to collaborate with the content team to develop high-quality content that naturally attracts links. The ability to create valuable resources and content, such as research reports, infographics, and guides, to encourage sharing and linking.
  • Ability to analyze results and visualize the outcome of SEO campaigns.
  • Ability to drive execution and delivery of initiatives. Consistently HBML: Hypothesize, Build, Measure, Learn.
  • Time management and organizational skills to handle multiple tasks and projects simultaneously. Planning and implementation skills for effective link-building campaigns.
  • Project management skills to manage input and output of any relevant SEO campaign, liaising with in-house or external agency personnel.
  • Good knowledge of Google products such as Google Analytics, Search Console, and Keyword Planner.
  • Good English written and verbal communication skill is a must.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Trực Tuyến An Thịnh Phát
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Trực Tuyến An Thịnh Phát Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Ngô Xá, Xã Vĩnh Xá, Huyện Kim Động, Tỉnh Hưng Yên, Việt Nam

Công ty cổ phần An Thịnh Phát là công ty công nghệ chuyên cung cấp các dịch vụ/phần mềm/ứng dụng đáp ứng chuyển đổi số doanh nghiệp trong thời đại 4.0

Chúng tôi cung cấp giải pháp công nghệ toàn diện phục vụ doanh nghiệp giải bài toán thực tiễn trong kinh doanh, marketing, ...

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Thương Mại Trực Tuyến An Thịnh Phát

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Thương Mại Trực Tuyến An Thịnh Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Thương Mại Trực Tuyến An Thịnh Phát

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Trực Tuyến An Thịnh Phát

Click để đánh giá