Việc làm TIẾN VIỆT THÁI

Cập nhật 27/10/2024 00:19
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾN VIỆT THÁI
Purchasing Executive
TIẾN VIỆT THÁI
31 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.

2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.

3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over

4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager

Yêu cầu công việc

  • University degree
  • From 3 years experience purchasing, admin general affair
  • Good command of spoken and written English
  • Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
  • Good problem solving skills
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks
  • Good organizing and time-management skills
  • Strong communication skill (both verbal & written)

Quyền lợi được hưởng

- Meal Allowance & Gasoline

-13th Salary & Performance Bonus

-12 paid days off per year

-Premium health care insurance

-Professional, dynamic & flexible working environments

Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾN VIỆT THÁI
TIẾN VIỆT THÁI Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 21 lô 14B khu đô thị mới Trung Yên, Trung Hòa, Cầu Giấy

Công ty CỔ PHẦN TIẾN VIỆT THÁI (TVT ) được thành lập năm 2013, với lĩnh vực hoạt động chính là: Sản xuất, nhập khẩu và phân phối các sản phẩm về dinh dưỡng và sức khỏe cho vật nuôi có nguồn gốc thiên nhiên chiết xuất từ thực vật kết hợp với tinh dầu dùng trong ngành chế biến thức ăn gia súc, gia cầm, thủy cầm và thủy sản của các tập đoàn lớn và nổi tiếng trên thế giới như: EU, USA, ASIA;

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Để đáp ứng nhu cầu ngày càng đa dạng về sản phẩm và dịch vụ, chúng tôi chuyên cung cấp ba nhóm sản phẩm chính

Những nghề phổ biến tại TIẾN VIỆT THÁI

Bạn làm việc tại TIẾN VIỆT THÁI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TIẾN VIỆT THÁI

TIẾN VIỆT THÁI

Click để đánh giá