Mô tả công việc
1. Administration: formulate and administer the HR policy and procedures within the company, help Deputy HR Director to prepare budget for capex, administrative, training, employee relations, welfare and clinic requirements for administration, staff development and enhancement of staff morale.
2. Filing & record management: responsible for the proper maintenance of all employee’s files, maintain and upkeep all leave records of all employees to ensure that all leaves are promptly cleared
3. Manpower planning: ensure effective utilization of manpower, timely recruitment of all staff, selection of right candidate for the job, screening, interviewing.
4. Induction & orientation: ensure that induction and orientation for new employees are properly carried out.
5. Read, understand and regularly get updated on the labor law, social insurance, income tax and other government decrees pertaining to employment
6. Training & development: identify training needs, organize appropriate courses, cross exposure, performance standard training, follow up all docs related to training
7. To report any feedback or complaint from staff
8. Perform any and all other assignments as directed by the HR Manager / Management.
10. The employee also follow the Ascott Management: EHS (Environment – Health – Safety) Roles & Responsibilities:
a) Carry out their duties in accordance with company’s EHS Policy, procedures and work instructions;
b) Report EHS issues to their manager or head of department;
c) Be aware of the significant EHS risks, actual or potential of their work activities and the EHS benefits of improved personal performance;
d) Participate in the EHS programs established by the organization
Quyền lợi được hưởng
Besides basic salary, candidate will be eligible for more benefits as below :
- Meal allowance
- PJICO Health care (company paid all the cost)
- Participating job training , skill training and company staff activities.
- Full Insurance policy per current labor law.
- Other benefits per Vietnam labor law.
Yêu cầu công việc
A good Bachelor Degree (business, accountancy, finance or human resources).
Good interpersonal and communication skills and the ability to thrive in a fast-paced environment
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Transin Group là một công ty hậu cần toàn diện cung cấp “dịch vụ hậu cần tích hợp & tùy chỉnh” dựa trên mạng lưới hậu cần toàn quốc và quốc tế và lực lượng lao động giàu kinh nghiệm.
Được thành lập vào năm 2011 tại Hà Nội, văn phòng hiện là trụ sở chính, Transin đã mở chi nhánh đầu tiên tại TP.HCM vào năm 2014. Năm 2015 Transin bắt đầu hoạt động xuyên biên giới với Trung Quốc và chỉ một năm sau với Lào và Campuchia.
Công ty khởi nghiệp kinh doanh vận tải hàng hóa đường bộ chỉ với một đội xe tải nhỏ. Đến thời điểm hiện tại, Transin đang sở hữu đội xe gần 100 đầu xe, bao gồm xe tải hạng nhẹ, hạng nặng và xe container hoạt động trên mạng lưới rộng khắp cả nước với các đầu mối tại Hà Nội, TP HCM và các khu công nghiệp trên toàn quốc.