Mô tả công việc
Under the general guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing, and adhering to policies and procedures as meted out by the designated hotels. Participate in sales activities and events and assist Sales Manager in successful achievement of budget in forecasted room revenues in accommodation and other revenue generation areas.
RESPONSIBILITIES:
- Work with Sales Manager plan sales strategy and implement tactics to achieve budget.
- Sell all facets of the hotel.
- Establish new business and maintain existing business accounts through the preparation and execution of action plans.
- Convert sales leads.
- Handle accounts/prospects jointly with senior positions.
- Solicit and close business according to established parameters.
- Conduct familiarizations and site inspections.
- Maintain a regular sales call pattern.
- Monitor competitive set and communicate tactical changes to Manager.
- Attend regular meetings.
- Entertain prospects and existing key accounts with the view to sustain business and generate further sales.
- Report as required on sales activities and successes.
- Participate in conducting client interviews.
- Monitor competitor activities.
- Build profile in market place.
- Assesses sales and marketing data.
- Assist Sales Manager with collateral distribution and direct mail campaigns.
- Develop and maintain contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/Convention Bureau travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel Business.
- Work in line with business requirements.
Yêu cầu công việc
- University degree in Economics, Business Administration, Marketing or equivalent.
- Priority is given to candidates with experience in tourism sales, especially experience working at 4-5 star hotels.
- Flexible, able to integrate quickly, build good relationships.
- Dynamic, confident, good communication.
- Priority is given to candidates with the ability to communicate in English or Korean
- Proficient in office software.
Quyền lợi được hưởng
- Working for a Korean corporation, at the super beautiful TIMES TOWER office, Le Van Luong, Hanoi.
- Regime: Salary + bonus + Service fee
- Support for gas, phone, lunch
- Relatives' regime: 20% discount when staying and using services at 4-star resorts according to international standards
- Holidays, leave according to state regulations
- Other regimes according to law
Công Ty Cổ Phần Transin Group là một công ty hậu cần toàn diện cung cấp “dịch vụ hậu cần tích hợp & tùy chỉnh” dựa trên mạng lưới hậu cần toàn quốc và quốc tế và lực lượng lao động giàu kinh nghiệm.
Được thành lập vào năm 2011 tại Hà Nội, văn phòng hiện là trụ sở chính, Transin đã mở chi nhánh đầu tiên tại TP.HCM vào năm 2014. Năm 2015 Transin bắt đầu hoạt động xuyên biên giới với Trung Quốc và chỉ một năm sau với Lào và Campuchia.
Công ty khởi nghiệp kinh doanh vận tải hàng hóa đường bộ chỉ với một đội xe tải nhỏ. Đến thời điểm hiện tại, Transin đang sở hữu đội xe gần 100 đầu xe, bao gồm xe tải hạng nhẹ, hạng nặng và xe container hoạt động trên mạng lưới rộng khắp cả nước với các đầu mối tại Hà Nội, TP HCM và các khu công nghiệp trên toàn quốc.