Mô tả công việc
Act as an intermediary between customers and the relevant departments of the company
Responsible for receiving order information and resolving customer issues
Continuously monitor, update information, and respond to customer emails
Provide customers with information about samples and order input details
Work based on the company's processes, guidelines, policies, and culture
Must have the ability to adapt and handle situations flexibly to guide and satisfy customers
Act as an intermediary between customers and the relevant departments of the company
Responsible for receiving order information and resolving customer issues
Continuously monitor, update information, and respond to customer emails
Provide customers with information about samples and order input details
Work based on the company's processes, guidelines, policies, and culture
Must have the ability to adapt and handle situations flexibly to guide and satisfy customers
Yêu cầu công việc
University/College degree in economics or related fields
Proficient in office computer skills
Foreign language: English
No experience required
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công Ty Cổ Phần Transin Group là một công ty hậu cần toàn diện cung cấp “dịch vụ hậu cần tích hợp & tùy chỉnh” dựa trên mạng lưới hậu cần toàn quốc và quốc tế và lực lượng lao động giàu kinh nghiệm.
Được thành lập vào năm 2011 tại Hà Nội, văn phòng hiện là trụ sở chính, Transin đã mở chi nhánh đầu tiên tại TP.HCM vào năm 2014. Năm 2015 Transin bắt đầu hoạt động xuyên biên giới với Trung Quốc và chỉ một năm sau với Lào và Campuchia.
Công ty khởi nghiệp kinh doanh vận tải hàng hóa đường bộ chỉ với một đội xe tải nhỏ. Đến thời điểm hiện tại, Transin đang sở hữu đội xe gần 100 đầu xe, bao gồm xe tải hạng nhẹ, hạng nặng và xe container hoạt động trên mạng lưới rộng khắp cả nước với các đầu mối tại Hà Nội, TP HCM và các khu công nghiệp trên toàn quốc.