Our brands bridge the gaps we see in the world. Old Navy democratizes style to ensure everyone has access to quality fashion at every price point. Athleta unleashes the potential of every woman, regardless of body size, age or ethnicity. Banana Republic believes in sustainable luxury for all. And Gap inspires the world to bring individuality to modern, responsibly made essentials.
This simple idea—that we all deserve to belong, and on our own terms—is core to who we are as a company and how we make decisions. Our team is made up of thousands of people across the globe who take risks, think big, and do good for our customers, communities, and the planet. Ready to learn fast, create with audacity and lead boldly? Join our team.
About The Role
In this role, you are responsible to support quality initiatives at the factory level through process monitoring, capability evaluations, performance reporting, benchmarking best practices and training of GIS and factory staff (Vendor Key Representative, Factory Key Representative and Designated auditor) for the assigned region/country. You will work with a clear objective of improving overall product quality as measured through final inspections, DC audits and In-market reports.
What You'll Do
- Provide vendors/factories with the knowledge and resources to support multiple Brands/Categories in product development, risk management, Root Cause Analysis (RCA)/Corrective Action Plan (CAP) activities
- Support vendors/factories to maximize quality by applying consistent quality standards and overseeing bulk production
- Confirm and monitor progress of ‘high risk’ products at factory
- Oversee preparation and implementation of RCA/CAP activity at the factory
- Leverage, authorize and monitor 3rd party inspections to improve quality performance at factories
- Develop communication skills to exchange complex information
- Manage projects and program execution within area of specialty and ensures quality of work
- Experience in quality assurance and/or factories preferably in a buying office with strong knowledge of factory operations and process; Formal qualifications in Textile / Garment / Footwear would be preferable
- Apply fully functional professional knowledge in manufacturing processes within the apparel on-apparel industry and specific knowledge for the respective category, Strong technical product skills
- Proven ability in communicating effectively and making recommendations cross functionally in a matrix environment while effectively managing multiple challenges
- Present problem analysis and recommended solutions in a creative and logical manner
- Anticipate operational/program issues and develops preventative measures
- Merchandise discount for our brands: 50% off regular-priced merchandise at Old Navy, Gap, Banana Republic and Athleta, and 30% off at Outlet for all employees.
- One of the most competitive Paid Time Off plans in the industry.*
- Employees can take up to five “on the clock” hours each month to volunteer at a charity of their choice.*
- Extensive 401(k) plan with company matching for contributions up to four percent of an employee’s base pay.*
- Employee stock purchase plan.*
- Medical, dental, vision and life insurance.*
- See more of the benefits we offer.
- For eligible employees
Công ty Cổ phần trục vớt và nạo vét Tân Cảng (TCDG) là thành viên của Công ty Cổ phần dịch vụ biển Tân Cảng (TCO), một trong ba trụ cột chính của Tổng Công ty Tân Cảng Sài Gòn (SNP).
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các chế độ: BHXH, BHYT, BHTN và BH Tai nạn 24/24.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào tháng 3 năm 2012, TCO đã và đang xây dựng các mối quan hệ hợp tác bền vững với đối tác và khách hàng của mình. Chúng tôi thấu hiểu nhu cầu và tiềm lực của họ nhằm cung cấp các giải pháp hàng hải tối ưu nhất.
Mission
SỨ MỆNH
Với hệ thống: Tối ưu hiệu quả hoạt động, góp phần xây dựng thương hiệu cho trụ cột thứ 3 của Tân Cảng Sài Gòn trong việc phát triển trở thành binh đoàn kinh tế biển;
Với khách hàng và đối tác: mang lại giá trị gia tăng cho khách hàng, tạo dựng mối quan hệ uy tín, tin cậy, hợp tác lâu dài với đối tác;
Với người lao động, cổ đông và trách nhiệm với cộng đồng: Là niềm tin vững chắc, gắn kết lợi ích của công ty với lợi ích chung của người lao động, cổ đông và cộng đồng.
TẦM NHÌN
Trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ ngoài khơi và cứu hộ cứu nạn tại Việt Nam.