Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Liaise development team and stakeholders to arrange the backlog and prioritize the implementation of projects/change requests from business units.
- Plan the development and monitor the progress of developing features according to priority order in the backlog.
- Create and manage tickets (Feature, User story, Issue/Bug) to track implementation progress and ensure projects go-live on schedule.
- Clarify change requirements and unify implementation scope from relevant business units.
- Work closely with relevant parties: development, operations, design teams... to build sample designs and deploy solutions.
- Analyze change requests and create tickets for the development team (Feature, User story, Issue/Bug).
- Organize grooming meetings to present change requirements to the development team and relevant parties.
- Discuss and confirm the estimated implementation timeline of related projects.
- Support the development team to clarify requirements that arise while developing features that were not previously clarified in the request form.
- Support SIT and UAT testing process.
- Support the collection and checking of documents related to the software development process such as: BRD/CR, UAT Sign off, Production Deployment Form.
- Manage creating, updating, storing, and connecting related to the Business Analysis documents (Business Requirement Specification, Technical Requirement Specification, etc.) and works on the internal storage system.
- Complete related Business Analysis reports.
- Other tasks as assigned by upper manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education level, certification:
- Graduated university or higher
- An advanced certification such as CCBA (Certification of Competency in Business Analysis) certification is preferred.
- Be good in English skills.
- Good knowledge about some Programming languages and Database SQL.
- Domain knowledge of Banking or Finance is a big advantage.
- Knowledge about Azure DevOps, Bizagi, Confluence is preferred.
- Be proficient in office computer skills, especially excel, word, PowerPoint.
Experience:
- Minimum 2 years of experience as BA/ PM on ERP/ MIS/ BI systems
- Proven track record of product development in agile, waterfall methodologies.
Individual Characteristics:
- Exceptional leadership, time management, and organizational skills.
- Working knowledge of change management and performance evaluation processes.
- Excellent problem-solving, analytical, and negotiation skills.
- Good logical and analytical thinking.
- Excellent communication skills and interpersonal skills.
- Ability to handle high-pressure situations and deadlines.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Truyền thông IRIS được thành lập năm 2011 vào thời điểm ngành CNTT và Viễn thông đang phát triển bùng nổ tại Việt Nam. Ban đầu, IRIS cung cấp giải pháp kỹ thuật và nội dung cho các dịch vụ giá trị gia tăng qua mạng điện thoại, cố định, di động và internet. Sau gần 10 năm hoạt động và phát triển, IRIS đã phát triển mạnh mẽ và trở thành một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp cho ứng dụng viễn thông và công nghệ thông tin phục vụ cho lĩnh vực chăm sóc khách hàng. IRIS đang cung cấp đa dạng các dịch vụ với nhiều lợi ích thiết thực, chi phí hợp lý giúp doanh nghiệp nâng cao chất lượng Chăm sóc Khách hàng, trong đó có thể kể đến dịch vụ SMS Brandname, đầu số ngắn, dịch vụ Topup, tổng đài thoại và các dịch vụ giá trị gia tăng khác với doanh thu hàng năm trên dưới 1.000 tỷ đồng.
Hiểu rõ nhu cầu và xu hướng công nghệ của thị trường, cuối năm 2018, IRIS đã có bước chuyển mình nhảy vọt, đầu tư vào một loạt các công nghệ lõi về Trí tuệ nhân tạo (AI), tham gia vào thị trường ví điện tử đồng thời cho ra mắt ứng dụng giáo trí đầu tiên tại Việt Nam mang tên Dino đi học. Hiện tại, IRIS đã nghiên cứu thành công và cho ra mắt các sản phẩm ứng dụng Trí tuệ nhân tạo vào các nhiệm vụ Chăm sóc khách hàng như:
- Tổng đài Trí thông minh nhân tạo (AI Call Center & AI Voicebot): thực hiện không giới hạn các cuộc gọi ra hoặc tiếp nhận các cuộc gọi đến một cách tự động để khảo sát và chăm sóc khách hàng.
- AI Chatbot: tự động tiếp nhận và phản hồi thông tin cho khách hàng thông qua kênh chat trên nhiều nền tảng (Facebook, Zalo, Viber, Telegram, SDK...).
IRIS luôn mong muốn được hợp tác với các tổ chức, đơn vị có cùng chí hướng tạo ra các sản phẩm có lợi ích thiết thực, giá trị ứng dụng trong thực tiễn và hàm lượng công nghệ cao - hợp tác trên tinh thần đôi bên cùng có lợi. Luôn luôn nâng tầm giá trị bằng công sức và nhiệt huyết lao động hăng say, đó luôn luôn là tôn chỉ mà IRIS hướng tới.