Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Position Summary
The Business Analyst will assist in the development, testing, and training of the new ERP system. This role will help STS staff during the transitional change from the current systems. They will have the ability to undertake training sessions on the new system, with staff from a variety of work-related backgrounds and nationalities. This role will work with other members of the Central Development and Training team to ensure the successful implementation and continual maintenance of STS’ technical solutions.
As the position will be working with many Asian countries, where English is the common language, you must be comfortable in all aspects, listening, reading, talking and writing.
Essential Job Functions
- Collaborate with stakeholders to gather, analyze, and document business requirements
- Assist in developing training documentation for Sports Turf Solutions staff and provide training to the staff as required.
- Ensure data accuracy and integrity within STS systems and reporting outputs
- Assist in the development of testing procedures and test case scenarios
- In collaboration with stakeholders, develop a suite of standard reporting outputs for use by management personnel
- Ensure clear and effective communication between the business and internal development teams
- Develop and maintain business and functional requirements documentation
- Assist in the development and delivery of training packages, in English, in the use of the new systems.
- Other duties as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
Education/Training·
- Bachelor's degree in business administration, business management, IT, computer science or other related field.
- IELTS score of 6 or more
Experience
- Minimum of 5 years’ of operating as a business analyst or in a related role
- An understanding of the finance reporting regulation requirements of Vietnam.
- Have extensive knowledge and experience in using data analytics tools, such as Google Analytics, Power BI, Excel
- Previous experience working in an environment of process improvement, including business process modeling related to IT systems.
Special Requirements
- Strong analytical and problem-solving skills
- Proficiency in data analysis tools and techniques
- Excellent interpersonal and communication skills
- Ability to work with cross-functional teams
- Experience in business process modeling
- Knowledge of project management methodologies
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 28 - 42
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Công ty Cổ phần Truyền thông IRIS được thành lập năm 2011 vào thời điểm ngành CNTT và Viễn thông đang phát triển bùng nổ tại Việt Nam. Ban đầu, IRIS cung cấp giải pháp kỹ thuật và nội dung cho các dịch vụ giá trị gia tăng qua mạng điện thoại, cố định, di động và internet. Sau gần 10 năm hoạt động và phát triển, IRIS đã phát triển mạnh mẽ và trở thành một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp cho ứng dụng viễn thông và công nghệ thông tin phục vụ cho lĩnh vực chăm sóc khách hàng. IRIS đang cung cấp đa dạng các dịch vụ với nhiều lợi ích thiết thực, chi phí hợp lý giúp doanh nghiệp nâng cao chất lượng Chăm sóc Khách hàng, trong đó có thể kể đến dịch vụ SMS Brandname, đầu số ngắn, dịch vụ Topup, tổng đài thoại và các dịch vụ giá trị gia tăng khác với doanh thu hàng năm trên dưới 1.000 tỷ đồng.
Hiểu rõ nhu cầu và xu hướng công nghệ của thị trường, cuối năm 2018, IRIS đã có bước chuyển mình nhảy vọt, đầu tư vào một loạt các công nghệ lõi về Trí tuệ nhân tạo (AI), tham gia vào thị trường ví điện tử đồng thời cho ra mắt ứng dụng giáo trí đầu tiên tại Việt Nam mang tên Dino đi học. Hiện tại, IRIS đã nghiên cứu thành công và cho ra mắt các sản phẩm ứng dụng Trí tuệ nhân tạo vào các nhiệm vụ Chăm sóc khách hàng như:
- Tổng đài Trí thông minh nhân tạo (AI Call Center & AI Voicebot): thực hiện không giới hạn các cuộc gọi ra hoặc tiếp nhận các cuộc gọi đến một cách tự động để khảo sát và chăm sóc khách hàng.
- AI Chatbot: tự động tiếp nhận và phản hồi thông tin cho khách hàng thông qua kênh chat trên nhiều nền tảng (Facebook, Zalo, Viber, Telegram, SDK...).
IRIS luôn mong muốn được hợp tác với các tổ chức, đơn vị có cùng chí hướng tạo ra các sản phẩm có lợi ích thiết thực, giá trị ứng dụng trong thực tiễn và hàm lượng công nghệ cao - hợp tác trên tinh thần đôi bên cùng có lợi. Luôn luôn nâng tầm giá trị bằng công sức và nhiệt huyết lao động hăng say, đó luôn luôn là tôn chỉ mà IRIS hướng tới.