Mô tả công việc
- Responsibility 1: Supervise and support Online operation process at stores.
- Supervise of online daily operations at store (picking and packing quality, customer consulting, solving difficult problem)
- Monitor and control daily order, delivery status, solve operating issues to ensure on time delivery and order processing, delivery as defined rules
- Coordinate with Store manager, HR, Online Team at stores for operating improvement and order fulfillment efficiency
- Support operation processes & rules on Speed L for Online Operation team (admin/operator, picker, packer, delivery man)
- Responsibility 2: Evaluate Online staff’s performance at stores.
- Collect and analyze data from which evaluate online staff’s perfomance including admin, picker, packer, delivery (number of handled orders, number of complaints, duration to handle an order).
- Build education documents for re-training weak staffs.
- Find out difficulties that weak staff face, then find solutions to help them improve their perfromance.
- Responsibility 3: Build education document for training new and current staffs.
- Build education document for staffs (how to select products, prepare before picking, product arrangement on cart, categories overview, ...)
- Build and organize tests, score ranking and evaluate staffs based on test result .
Yêu cầu công việc
- Qualifications (Essential): College/University Diploma or any degrees equivalent to those above.
- Major: E-commerce, Supply Chain & Logistics, Business administration, technology or equivalent
- Knowledge
- Understand e-commerce
- Understand operation and customer service in general
- Have good knowledge of planning & training
Necessary skills:
- Strong analytical, plainning and problem solving skills
- Have carefulness, patience, willing to learn attitude
- Good communication and emotion control skills
- Able to work well under high pressure
- Have good general MS Office skill
- Other special request:
- Ready to work overtime (if any) and business travel
- English communication is preferable .
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package with annual salary review, performance bonus, profit share (13++)
- Full Health insurance, social and unemployment insurances as defined by Law
- Lunch allowance 50,000 VND/day
- Foreign language allowance (English, Korean)
- 12 days of leave/year
- Bonus on holidays according to the company's policy
- Working time: Mon-Fri, 8.00 am - 5.00 pm
- Dynamic environment, many challenges and development opportunities .
Công ty CP Xây dựng và Kinh doanh nhà Bình Thuận và Công ty CP Hoàng Quân Bình Thuận là công ty thành viên thuộc Tập đoàn Hoàng Quân.
Công ty Hoàng Quân Bình Thuận là chủ đầu tư kinh doanh cơ sở hạ tầng KCN Hàm Kiệm I. Đây là một trong những Dự án trọng điểm của Tỉnh. Bằng năng lực và kinh nghiệm của mình, Hoàng Quân Bình Thuận hướng tới việc xây dựng KCN Hàm Kiệm I trở thành KCN hoàn chỉnh, đồng bộ và hiện đại. Hy vọng đây sẽ là điểm đến lý tưởng và hân hoan đón chào các nhà đầu tư trong và ngoài nước.
Công ty CP Xây dựng và Kinh doanh nhà Bình Thuận là doanh nghiệp Nhà nước được góp vốn liên doanh thành Công ty cổ phần từ 2004. Công ty đã có bề dày kinh nghiệm về các hoạt động thi công xây lắp, kinh doanh bất động sản, làm chủ đầu tư và tổng thầu thi công nhiều dự án lớn trên địa bàn tỉnh Bình Thuận và các địa phương khác.
Chính sách bảo hiểm
- Tập đoàn và CBNV cùng có trách nhiệm thực hiện theo quy định của Luật Lao Động và Luật BHXH về các chế độ Bảo hiểm xã hội (BHXH), bảo hiểm y tế (BHYT), bảo hiểm thất nghiệp (BHTN).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2004, với số vốn điều lệ ban đầu là 30 tỷ đồng, đến nay vốn điều lệ của Công ty đã tăng lên 731,101 tỷ đồng.
Mission
- Tầm nhìn: Mục tiêu dài hạn là Trở thành Công ty kinh doanh phát triển bất động sản uy tín – chất lượng hàng đầu tại tỉnh Bình Thuận nói riêng và khu vực miền Trung nói chung.
-
Sứ mệnh: Không ngừng sáng tạo, phấn đấu tạo ra những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao với giá hợp lý. Tiên phong trong từng sản phẩm, dịch vụ kinh doanh; mang đến những giá trị khác biệt cho khách hàng.