Responsibilities:
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well-running of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations and detecting, informing, and supporting the Product team in managing trader transactions (high-value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including creating and updating appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyal customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expanding existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce the risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channel benefits to ensure sustainable growth.
Qualifications:
- Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem-solving;
- Knowledge of e-commerce and business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, and Google Sheets.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Benefits:
- Competitive salary package with annual salary review, performance bonus, profit share (13++)
- Full Health insurance, social and unemployment insurance as defined by Law
- Lunch allowance 50,000 VND/day
- Foreign language allowance (English, Korean)
- 12 days of leave/year
- Bonus on holidays according to the company's policy
- Working time: Mon-Fri, 8.00 am - 5.00 pm
- Dynamic environment, many challenges, and development opportunities.
Công ty CP Xây dựng và Kinh doanh nhà Bình Thuận và Công ty CP Hoàng Quân Bình Thuận là công ty thành viên thuộc Tập đoàn Hoàng Quân.
Công ty Hoàng Quân Bình Thuận là chủ đầu tư kinh doanh cơ sở hạ tầng KCN Hàm Kiệm I. Đây là một trong những Dự án trọng điểm của Tỉnh. Bằng năng lực và kinh nghiệm của mình, Hoàng Quân Bình Thuận hướng tới việc xây dựng KCN Hàm Kiệm I trở thành KCN hoàn chỉnh, đồng bộ và hiện đại. Hy vọng đây sẽ là điểm đến lý tưởng và hân hoan đón chào các nhà đầu tư trong và ngoài nước.
Công ty CP Xây dựng và Kinh doanh nhà Bình Thuận là doanh nghiệp Nhà nước được góp vốn liên doanh thành Công ty cổ phần từ 2004. Công ty đã có bề dày kinh nghiệm về các hoạt động thi công xây lắp, kinh doanh bất động sản, làm chủ đầu tư và tổng thầu thi công nhiều dự án lớn trên địa bàn tỉnh Bình Thuận và các địa phương khác.
Chính sách bảo hiểm
- Tập đoàn và CBNV cùng có trách nhiệm thực hiện theo quy định của Luật Lao Động và Luật BHXH về các chế độ Bảo hiểm xã hội (BHXH), bảo hiểm y tế (BHYT), bảo hiểm thất nghiệp (BHTN).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2004, với số vốn điều lệ ban đầu là 30 tỷ đồng, đến nay vốn điều lệ của Công ty đã tăng lên 731,101 tỷ đồng.
Mission
- Tầm nhìn: Mục tiêu dài hạn là Trở thành Công ty kinh doanh phát triển bất động sản uy tín – chất lượng hàng đầu tại tỉnh Bình Thuận nói riêng và khu vực miền Trung nói chung.
-
Sứ mệnh: Không ngừng sáng tạo, phấn đấu tạo ra những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao với giá hợp lý. Tiên phong trong từng sản phẩm, dịch vụ kinh doanh; mang đến những giá trị khác biệt cho khách hàng.