Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Campaign Management: Developing media plan and manage performance campaigns on paid channels such as Google ads, Facebook ads, Youtube Ads, TikTok ads & other relevant platforms... to deliver Business & Marketing objectives.
- Performance Tracking: Monitor key performance indicators (KPIs) such as CPC, CTR, CPA, CR and ROAS, making data-driven decisions to improve campaign outcomes.
- Data Analysis & Reporting: Campaign Reporting & Analysis: Track and analyze delivery data, provide analysis reports, and translate complex data analysis into simple language, visualize and use it to help with decision-making. Based on data analysis, providing actionable and valuable insights for stakeholders to improve and optimize as needed. Research and analyze the possibilities of the market as well as the potential of ads platforms.
- Collaborative Coordination: Coordinate with the creative team and agency to prepare and to enhance the quality of creative assets for Performance campaigns. Coordinate with IT/Tech/Website Development team to build landing pages or website. Work closely with agency/other ad networks to plan and optimize the campaigns. Work closely with other functional teams (Sale, Social, Trade, PR, Operation), discuss and determine the appropriate Digital Marketing path to operate the big plan/campaign effectively.
- Builds process documents and billing for external and internal reports
- Any other responsibilities assigned by line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 3-4 years of working experience in Digital Media Perfomance: Facebook (Ads, Tracking, Report,…), Google (Display, Search, Youtube, Analytics, Dashboard, API, Tracking, Report,…), Adnetwork (Digital banner ads), Social ads, Programmatic,… with proven success.
- Have knowledge/experience in data analysis tools such as GA4, Excel, Google Sheets, Looker Studio & Third-party data, report, strategic & tactical planning, problem-solving.
- Detail-oriented and data-focused approach.
- Able to work under high pressure, independently in a fast-paced environment.
- Have a sense of responsibility, preciseness, diligence.
- Understanding and passion for the Home appliance industry is a big plus.Budget planning and control
- Experience in managing projects and deliverables.
- Manage your workload, timings and deadlines to ensure that the quality of the work is delivered without compromising expected standards.
- Willing to learn, conscientious and enthusiastic with a can-do attitude.
- Able to provide solutions and self-driven to deliver good quality results.
- Fluent in English.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
VCLASS được ra đời với mục đích định hình phong cách “cá nhân hóa” cho giới thượng lưu tại Việt Nam. VCLASS đang triển khai Chương trình Thẻ thành viên cao cấp đầu tiên trong lĩnh vực Du lịch nghỉ dưỡng dành riêng cho phân khúc khách hàng thường xuyên sử dụng chi tiêu cho lĩnh vực trải nghiệm du lịch trong nước và quốc tế.
Với hơn 20 năm kinh nghiệm giảng dạy, Giảng viên Trần Văn Hưng hiện đang là một trong những giảng viên ưu tú tại trường Đại học Sư Phạm và Đại học Bách Khoa. Thấu hiểu nỗi khó khăn của các bậc phụ huynh khi không đủ thời gian chăm sóc con cái, khó nhận biết biểu hiện tâm lý, suy nghĩ của trẻ nhỏ vì chênh lệch về thế hệ, thầy Hưng cùng đội ngũ chuyên gia hàng đầu thế giới đã nghiên cứu nhiều công trình khoa học trong dạy và học, thầy trực tiếp đào tạo nên đội ngũ Gia sư Chất lượng cao Vclass với mong muốn giúp đỡ các em tiến bộ trong học tập, nhờ vào phương pháp dạy khoa học, nâng cao tinh thần tự giác, trách nhiệm học tập của các em.