Việc làm Đại Phú Ông

Cập nhật 10/08/2024 15:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Công Nghệ Đại Phú Ông
Marketing Manager - Luxury
Đại Phú Ông
9 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

  • Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
  • Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
  • Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
  • Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
  • Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
  • Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
  • Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
  • Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
  • Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.

Yêu cầu công việc

Experience

  • At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry

PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES

MARKET & CONSUMER INSIGHT

  • Identify market drivers
  • Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
  • Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
  • Obsess with driving footfall traffic to stores.
  • Develop integrated campaigns that work.
  • Integrate retail & shopper expertise.

ACTIVATION EXCELLENCE

  • Deliver excellence with agility and rigor.
  • Integrate sustainable, business consciousness.

COLLABORATIVE LEADERSHIP

  • Creates collaboration for bigger success.
  • Shares & leverages best practices.
  • Excellent stakeholder management and leadership skills
  • Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
  • Business savvy
  • Communication & problem-solving skills
  • Customer-oriented

REQUIREMENT EDUCATION

  • University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.

Job tags: Marketing Manager - Luxury Marketing Manager Luxury international luxury brand fashion brand lifestyle marketing communication marketing activation
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Công Nghệ Đại Phú Ông
Đại Phú Ông Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Công ty được thành lập từ năm 2011 được sáng lập bởi chuyên gia Digital – Trần Long Nhật. Đội ngũ chuyên gia có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Digital Marketing và Thương Mại Điện Tử.

  • Quảng cáo Facebook
  • Quảng cáo Google
  • Quảng cáo Tiktok
  • Search Engine Optimization
  • Thiết kế Website
  • Phần mềm quản lý

Những nghề phổ biến tại Đại Phú Ông

Bạn làm việc tại Đại Phú Ông? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại Phú Ông

Đại Phú Ông

Click để đánh giá