Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Responsible for operating and managing all activities of the Sales and Marketing Department; responsible for reporting directly to management levels when required
2. Exploit, analyze, evaluate market information, competitors and make suggestions, recommendations and implementation solutions
3. Develop and organize the implementation of the Company's business development plans and strategies.
4. Promote and support Sales activities to maximize revenue for BRG hotels.
5. Responsible for implementing the committed targets of the Sales & Marketing Department and MICE with the Head of Unit.
6. Propose and advise with the Head of Unit and other relevant departments to propose price frames and special discount/culinary programs suitable for each period of the year.
7. Liaise closely with BRG hotels to co-ordinate customer requests/ requirements and ensure complete guest satisfaction.
8. Enhance awareness by providing product knowledge and promote special offers and information
9. Organize and host hotels site inspections for potential clients.
10. Monitor, analyze, compare sales and business performance to make recommendations and adfust business strategies accordingly
11. Participate in recruitment and training to improve staff qualifications. Evaluate work performance, recommend rewards, discipline... for direct management employees
12. Report weekly and monthly to Head of Unit.
13. Other tasks that arise as requested.
Yêu Cầu Công Việc
- Educational background: Bachelor's Degree or above with major in Business Administration, Hospitality, Tourism, Economics or relevant field;
- At least 5 years of experience in the same role;
- Good understanding of hotel business, market (especially MICE and Corporate Market);
- Good organizational skill, leadership, ability to work in team and independently;
- Excellent communication skill;
- Strategic and analytical mindset.
- Proficient in English.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Trung tâm Phát triển Công nghệ thông tin Việt Nam được thành lập với mảng hoạt động chính - thực hiện ý tưởng xây dựng các sản phẩm phần mềm quản lý tài chính/ nhân sự/ giáo dục. 2007: Vietec.,JSC: Sau 3 năm hoạt động và phát triển trên nền tảng TTPT CNTT, ngày 23/1/2007, Công ty Cổ phần Đầu tư phát triển và Chuyển giao công nghệ Việt Nam (Vietec., JSC) chính thức được thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
-
2009: Vietec ra mắt dòng sản phẩm ProSoft với sản phẩm đầu tiên là ProSoft.EOS – hệ điều hành và quản lý giáo dục trực tuyến với tính ưu việt là quản lý được thông tin ngành trực tuyến, tập trung, có tính kế thừa và tích hợp nhiều nghiệp vụ quản lý trên cùng một hệ thống hoặc có thể tích hợp với các phần mềm khác.
-
2012 - 2013: Giành được những giải thưởng cao quý trong lĩnh vực CNTT: - Chung khảo giải thưởng “Nhân tài đất Việt 2010” - Danh hiệu “Sao khuê – Phần mềm ưu việt 4 Sao 2011” - Danh hiệu “Sao khuê – Phần mềm ưu việt 4 sao 2013”
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành