Việc làm Y tế Việt Nhật

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật
Giám sát Dịch vụ Khách hàng/Guest Service Supervisor
Y tế Việt Nhật
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known

• Provides input for Front Office meetings.

• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/ features. Be knowledgeable of ALL enrollment, ALL Points and Accor Plus.

• Supervise front office operations during assigned shift including:

o Maintenance of guest information

o Maintenance of information about local events

o Compile occupancy statistics

o Supervise the use of he public address system

o Supervise group bookings

o Assisting with serious complaints with immediate report to the manager on duty

• Supervise cashiering activities during shift including:

o Cash handling and banking procedure

o Dealing with irregular payments

o Instructing staff in credit policies and facilities

o Instructing staff in cash security procedures

o Carry out debtor control

o Prepare reports

o Supervise the cashiering system

• Conversant with emergency evacuation and fire procedures

• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats

• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs

• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.

• Perform any other task assigned based on Movenpick resort Phan Thiet needs or requirements.

Quyền lợi được hưởng

Accommodation for Candidate who come from another city

Service charge

2 days off / week

Full Social Insurance

Shuttle bus from the hotel to City and back

International work environment

Duty meal

Yêu cầu công việc

- Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

- 1 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company

- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA

- Problem solving and organizational abilities

- Ability to work independently and teamwork.

- Must be fluent in English.

Yêu cầu hồ sơ

- CV

- Potrait Photo

- Residence documentary

- Notaried ID Card

- Health check

- Criminal Record

Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật
Y tế Việt Nhật Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà 154 Nguyễn Thái Học, Phường Kim Mã, Quận Ba Đình, Hà Nội

Công ty cổ phần dịch vụ y tế Việt Nhật (VJM) là công ty quản lý hệ thống phòng khám quốc tế tiêu chuẩn Nhật Bản mang thương hiệu T-Matsuoka (TMC). Hệ thống phòng khám TMC trải dài khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam và tập trung tại các tỉnh/thành phố lớn, có nhu cầu cao về dịch vụ y tế. VJM mang đến cho khách hàng dịch vụ y tế trọn vẹn, đa dạng theo tiêu chuẩn chất lượng cao của Nhật Bản, hướng tới các đối tượng khách hàng có ý thức chăm sóc và bảo vệ sức khỏe bản thân. VJM phục vụ khách hàng bằng sự tận tâm, trách nhiệm và tấm lòng của mỗi cán bộ bác sỹ với mục tiêu phát triển hệ thống y tế của đất nước sánh ngang với các nước phát triển trên thế giới thông qua sự hợp tác hỗ trợ của đối tác Nhật Bản.

Những nghề phổ biến tại Y tế Việt Nhật

Bạn làm việc tại Y tế Việt Nhật? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Y tế Việt Nhật

Y tế Việt Nhật

Click để đánh giá