Việc làm Y tế Việt Nhật

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật
Customer Service Quality Assurance
Y tế Việt Nhật
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 2
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

Quality Monitoring and Evaluation:

Ensure all customer interactions comply with relevant regulations and company policies.
Assess communication for accuracy, professionalism, and compliance with company policies and standard
Identify training or coaching needs and opportunities for process improvements based on evaluation results.
Monitor and evaluate customer interactions ( emails, chat, etc.) to ensure adherence to quality standards.
Maintain accurate and up- to- date records of quality assessments and feedback provided.

Reporting and Feedback:

Prepare and present regular quality reports to management, highlighting trends, insights, and areas for improvement.
Provide detailed feedback to Customer Success team members on their performance throughout QA score

Process Improvement:

Collaborate with the Customer Success Manager to develop and implement quality improvement initiatives and CS workflow (if any)
Work with cross- functional teams to enhance processes and tools that support customer interactions.
Conduct root cause analysis for identified quality issues and recommend corrective actions.

Training and Coaching:

Support to coach team members to ensure consistent quality in customer interactions and product knowledge
Create and update training materials, including manuals, guidelines, and best practice documents.

Yêu cầu công việc

You Have...

English: Advanced level
3+ years of Customer Success Agents experience or 1+ year of QA experience
Knowledge of tools, concepts, and methodologies of QA
Implementation of corrective action programs experience
Bachelor&039;s degree preferred (Bachelor of Management of Quality, Business Administration, Economics...)
Solid knowledge in effective usage of data analysis tools and statistical analysis
Strong computer skills including Microsoft Office, QA applications, and databases

Plus points

Product or industry- related experience
Quality inspection or auditing experience

Quyền lợi

We offer

Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company’s policy
Holiday bonus & Company trip
Annual leaves: 12 days per year
Annual performance bonus & 13th – month salary: up to 3- month salary (based on your devotion and business efficiency)
Lunch meal + Parking fees provided.
Salary range: Negotiate
Treatment: annual health check- up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
Remote working days: 12 days per year

Why you’ll love working here

Learn product- thinking and customer- centric mindset.
Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
Young and passionate colleagues
Collaborative and supportive environment
Join a dynamic team to design and develop high- performance E- commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.
Professional and creative office view
Flexible working time:
Morning: 8:00 am- 12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)
Afternoon: 1:00 pm- 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-07 22:25:03

Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật
Y tế Việt Nhật Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà 154 Nguyễn Thái Học, Phường Kim Mã, Quận Ba Đình, Hà Nội

Công ty cổ phần dịch vụ y tế Việt Nhật (VJM) là công ty quản lý hệ thống phòng khám quốc tế tiêu chuẩn Nhật Bản mang thương hiệu T-Matsuoka (TMC). Hệ thống phòng khám TMC trải dài khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam và tập trung tại các tỉnh/thành phố lớn, có nhu cầu cao về dịch vụ y tế. VJM mang đến cho khách hàng dịch vụ y tế trọn vẹn, đa dạng theo tiêu chuẩn chất lượng cao của Nhật Bản, hướng tới các đối tượng khách hàng có ý thức chăm sóc và bảo vệ sức khỏe bản thân. VJM phục vụ khách hàng bằng sự tận tâm, trách nhiệm và tấm lòng của mỗi cán bộ bác sỹ với mục tiêu phát triển hệ thống y tế của đất nước sánh ngang với các nước phát triển trên thế giới thông qua sự hợp tác hỗ trợ của đối tác Nhật Bản.

Những nghề phổ biến tại Y tế Việt Nhật

Bạn làm việc tại Y tế Việt Nhật? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Y tế Việt Nhật

Y tế Việt Nhật

Click để đánh giá