Việc làm Y tế Việt Nhật

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật
Guest Service Center Agent/ Nhân Viên Tổng Đài
Y tế Việt Nhật
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Kiên Giang
• Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously
• Records and controls accurately wake up calls
• Pages guests in co-operation with concerned departments
• Records all requests on daily jobs sheets
• Assists guests with international calls and directory queries
• Handles guests needs or requests and reports complaints to Resort Assistant Manager
• Attends to all guest queries and requests promptly
• Pages staff member when requested
• Abides by principles of guest privacy
• Report on logbook daily
• Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers
• Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations
• Advises defects on switchboard equipment to Supervisor
• Maintains a clean work environment
• Maintain detailed knowledge of Resort Information
• Maintains detailed knowledge of the Hotel's fire, life and safety system
• Maintains detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Be a friendly face and helping hand to our guests
• Look smart - wear your uniform with pride
• Other ad-hoc duties - unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• May assist with other duties as assigned by management1. Education:
Diploma or Vocational Certificate in Business Management, Business Study or equivalent
2. Service years in the field :
1 year experience in customer service or switchboard operator.
3. Knowledge and skills:
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Excellent English
Proficient in the use of Front Office System
4. Language: English and Vietnamese
5. Preferred (if required)• Competitive salary
• Service charge
• Social Insurance as law
• Bao Viet Health insurance for personal and family
• 24/7 Accident Insurance
• Rest & Relaxation Allowance per 3 months
• Relocation assistance
• Repatriation allowance
• Home Leave allowance
• Housing, uniform, meal and transportation are provided by the resort
• Gym room
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật
Y tế Việt Nhật Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà 154 Nguyễn Thái Học, Phường Kim Mã, Quận Ba Đình, Hà Nội

Công ty cổ phần dịch vụ y tế Việt Nhật (VJM) là công ty quản lý hệ thống phòng khám quốc tế tiêu chuẩn Nhật Bản mang thương hiệu T-Matsuoka (TMC). Hệ thống phòng khám TMC trải dài khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam và tập trung tại các tỉnh/thành phố lớn, có nhu cầu cao về dịch vụ y tế. VJM mang đến cho khách hàng dịch vụ y tế trọn vẹn, đa dạng theo tiêu chuẩn chất lượng cao của Nhật Bản, hướng tới các đối tượng khách hàng có ý thức chăm sóc và bảo vệ sức khỏe bản thân. VJM phục vụ khách hàng bằng sự tận tâm, trách nhiệm và tấm lòng của mỗi cán bộ bác sỹ với mục tiêu phát triển hệ thống y tế của đất nước sánh ngang với các nước phát triển trên thế giới thông qua sự hợp tác hỗ trợ của đối tác Nhật Bản.

Những nghề phổ biến tại Y tế Việt Nhật

Bạn làm việc tại Y tế Việt Nhật? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Y tế Việt Nhật

Y tế Việt Nhật

Click để đánh giá