Mô tả công việc
1. Administrative Support:
Assist the sales team with day-to-day administrative tasks.
Prepare and manage sales documents, contracts, and reports.
Maintain accurate and up-to-date customer records and sales databases.
Schedule and coordinate meetings, appointments, and travel arrangements for the sales team.
2. Sales Coordination:
Coordinate and follow up on sales leads and customer inquiries.
Support the sales team in preparing proposals, presentations, and quotations.
Assist in the preparation and distribution of sales materials and marketing collateral.
3. Customer Relationship Management:
Provide excellent customer service by addressing client queries and concerns promptly.
Maintain positive relationships with clients and ensure high levels of customer satisfaction.
Coordinate with other departments to ensure seamless customer experience.
4. Order Processing:
Process sales orders and ensure accurate and timely entry into the system.
Coordinate with the logistics and warehouse teams to ensure timely delivery of products.
Handle invoicing, billing, and payment processing.
Quyền lợi được hưởng
Annual leave / year / Nghỉ phép năm
- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật
- Public holidays allowance / Thưởng lễ
- Service charges / Phí phục vụ
- 13th month salary / Lương tháng 13
- Yearly bonus / Thưởng hàng năm
- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field is preferred.
Proven experience in a sales support or administrative role.
Strong organizational and time management skills.
Excellent communication and interpersonal skills.
Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
Attention to detail and a high level of accuracy.
Ability to work independently and as part of a team
Yêu cầu hồ sơ
Contact Us:
Tel: 02583 989 495 . 0911 899 258
Zalo OA: Tuyển dụng The Anam Cam Ranh
Address: Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
HINO Trường Long chuyên mua bán máy móc, thiết bị phụ tùng, xe ô tô, xe chuyên dùng và phụ tùng xe các loại; đại lý ký gửi hàng hóa; dịch vụ thương mại; cho thuê xe các loại; sửa chữa ô tô; thiết kế, thi công, cải tạo đóng mới các loại phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; sản xuất xe chuyên dùng; gia công cơ khí (trừ tái chế kim loại phế thải); bảo trì các phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; cho thuê kho bãi, nhà xưởng; đại lý bảo hiểm.
Tại Hino Trường Long, chúng tôi biết rằng con người chính là nhân tố tạo ra sự khác biệt đối với sự thành công và phát triển của công ty. Để bắt kịp tốc độ mở rộng quy mô kinh doanh, chúng tôi luôn liên tục tạo ra các chương trình tuyển dụng nhằm tìm kiếm và phát triển các nhân viên có năng lực cho các vị trí khác nhau.