Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
MISSION:
In your role, you will support head of digital marketing in planning and implementation of marketing strategies and campaigns. The ideal candidate must be both insanely creative and analytical and is able to make data-informed decisions while keeping a consumer-focused mindset. This role will focus on building GO!/ Big C Hyper brand, user acquisition, and engagement.
ACTIVITIES:
Fucntion 1: Operation
- Responsible for development, planning, execution, and management of the promotion & digital marketing campaign, and branding communication.
- Managing Agencies and Coordinating internal departments in order to make good performance of Digital campaign and communication.
- Coaching, Support and manage team to deliver tasks.
- Work with line department to ensure sufficient marketing support in the market across Omni - Channels.
- Design marketing campaigns that will drive both acquisition and retention for the growth of business.
- Manage budget allocation between promo cost and media mix that best suits business objectives, across both online and offline channels.
- Organize market research and report results to the business.
- Checking all contents and information prepared by Agency before applying for Digital communication in order to ensure correct information, good impact for Brand images and attract well customers.
Function 2: Measuring and improving Digital Communication performance
- Making weekly, monthly report for Cost and Digital Communication Performance.
- Checking weekly/monthly KPI of Digital Communication and working with Agency to find solution to improve.
Other: Administration tasks
- Sourcing and managing agencies relating to digital communication as (Video production, SMS, Broadcast, ……)
- Processing administration tasks relating to Digital Communication (Contracts, Payment…).
Yêu Cầu Công Việc
Education: BA in Marketing, Business Administration, Economics or related majors.
Seniority: Proven work experience as a Omni - Channel Campaign Manager.
Language: English.
Office skills: Microsoft office in advance (Excel).
Attitude: Empowered. Need to be passionate by the mission. Adaptability, cooperation effectively with change.
Functional knowledge & experience:
- At least 3-5 years of experience at the same position at Retail/ Ecommerce/ Digital Agency/ FMCG Companies.
- Have a deep knowledge about online marketing tools such as Facebook Ads & Google Adwords.
Critical competencies:
- Open minded
- Customers oriented
- Communication skills
- Detail oriented
- Curious
CRVN culture fit:
- Test and learn spirit
- Deadline focus
- Empowered
- Need to be passionate by the mission
- Adaptability, cope effectively with change
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 35 Tr - 45 Tr VND
HINO Trường Long chuyên mua bán máy móc, thiết bị phụ tùng, xe ô tô, xe chuyên dùng và phụ tùng xe các loại; đại lý ký gửi hàng hóa; dịch vụ thương mại; cho thuê xe các loại; sửa chữa ô tô; thiết kế, thi công, cải tạo đóng mới các loại phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; sản xuất xe chuyên dùng; gia công cơ khí (trừ tái chế kim loại phế thải); bảo trì các phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; cho thuê kho bãi, nhà xưởng; đại lý bảo hiểm.
Tại Hino Trường Long, chúng tôi biết rằng con người chính là nhân tố tạo ra sự khác biệt đối với sự thành công và phát triển của công ty. Để bắt kịp tốc độ mở rộng quy mô kinh doanh, chúng tôi luôn liên tục tạo ra các chương trình tuyển dụng nhằm tìm kiếm và phát triển các nhân viên có năng lực cho các vị trí khác nhau.