Mô tả công việc
Job Description:
Assist in sourcing and screening candidates for various roles.
Help coordinate and schedule interviews.
Assist in the creation and design of training materials.
Help organize and schedule training sessions and workshops.
Collect and analyze feedback from training participants.
Maintain training records and provide general administrative support.
Yêu cầu công việc
Strong interest in Human Resources and its various functions.
Excellent communication and interpersonal skills.
Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
Detail-oriented with strong organizational skills.
Fluent in written and spoken English
Can work at least 4 days/week
Quyền lợi được hưởng
Working Environment: Agile, value-based creativity, and constructive working style, flexible and open working environment
Opportunities to be trained by professional co-workers
HINO Trường Long chuyên mua bán máy móc, thiết bị phụ tùng, xe ô tô, xe chuyên dùng và phụ tùng xe các loại; đại lý ký gửi hàng hóa; dịch vụ thương mại; cho thuê xe các loại; sửa chữa ô tô; thiết kế, thi công, cải tạo đóng mới các loại phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; sản xuất xe chuyên dùng; gia công cơ khí (trừ tái chế kim loại phế thải); bảo trì các phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; cho thuê kho bãi, nhà xưởng; đại lý bảo hiểm.
Tại Hino Trường Long, chúng tôi biết rằng con người chính là nhân tố tạo ra sự khác biệt đối với sự thành công và phát triển của công ty. Để bắt kịp tốc độ mở rộng quy mô kinh doanh, chúng tôi luôn liên tục tạo ra các chương trình tuyển dụng nhằm tìm kiếm và phát triển các nhân viên có năng lực cho các vị trí khác nhau.