Mô tả công việc
2. Information support for sales department.
3. Assist in the preparation and distribution of sales reports, presentations, and proposals.
4. Search customer data using many methods and maintain customer databases by accurately entering and updating customer information.
5. Respond to customer inquiries and provide necessary information or forward to the appropriate sales representative.
6. Coordinate with various internal teams to ensure timely and accurate delivery of products/services to customers.
7. Assist in monitoring sales activities, identifying trends, and generating performance reports.
8. Provide general administrative support, including managing correspondence, handling expense reports, and maintaining sales-related documentation.
Yêu cầu công việc
2. Graduated from College/University.
3. Diligent, hardworking, with teamwork skills and a high level of support spirit
Quyền lợi được hưởng
- Up to 50% of salary per quarter
- Attractive % of completed project value on successful completion
Cơ hội du lịch
International Travel Opportunities to Australia
Căn-tin
- Kitchen and Food
- In-house massage and relaxation
HINO Trường Long chuyên mua bán máy móc, thiết bị phụ tùng, xe ô tô, xe chuyên dùng và phụ tùng xe các loại; đại lý ký gửi hàng hóa; dịch vụ thương mại; cho thuê xe các loại; sửa chữa ô tô; thiết kế, thi công, cải tạo đóng mới các loại phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; sản xuất xe chuyên dùng; gia công cơ khí (trừ tái chế kim loại phế thải); bảo trì các phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; cho thuê kho bãi, nhà xưởng; đại lý bảo hiểm.
Tại Hino Trường Long, chúng tôi biết rằng con người chính là nhân tố tạo ra sự khác biệt đối với sự thành công và phát triển của công ty. Để bắt kịp tốc độ mở rộng quy mô kinh doanh, chúng tôi luôn liên tục tạo ra các chương trình tuyển dụng nhằm tìm kiếm và phát triển các nhân viên có năng lực cho các vị trí khác nhau.