Mô tả công việc
• Provide full secretarial and admin support to the project team including printing, stamping, scanning and filing all documents during the project implementation such as drawings, personal documents, legal
documents, letters, etc.
• Support to submit document on site to the main contractors if any
• Assist to collect, check staff claims and invoices; to prepare, submit and follow-up the various order (if any);
to keep stock of material supplies for the department
• Assist to monitor payment schedule and status, cooperate with division admin & accountant team if any.
Yêu cầu công việc
• Good in MS Office applications (Excel, Words & Power Point) and in four skills of English communication.
• Proactive, well organized, detail-oriented, highly resourceful and follow up skills.
• Willing to learn, multiple tasks and be able to work in a fast – paced environment.
• Good at time management and planning skills.
• Work independently as well as in a team.
Quyền lợi được hưởng
• An open and dynamic English working environment & promotion opportunities
• Great chance to develop through on-the-job training methods
HINO Trường Long chuyên mua bán máy móc, thiết bị phụ tùng, xe ô tô, xe chuyên dùng và phụ tùng xe các loại; đại lý ký gửi hàng hóa; dịch vụ thương mại; cho thuê xe các loại; sửa chữa ô tô; thiết kế, thi công, cải tạo đóng mới các loại phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; sản xuất xe chuyên dùng; gia công cơ khí (trừ tái chế kim loại phế thải); bảo trì các phương tiện vận tải cơ giới đường bộ; cho thuê kho bãi, nhà xưởng; đại lý bảo hiểm.
Tại Hino Trường Long, chúng tôi biết rằng con người chính là nhân tố tạo ra sự khác biệt đối với sự thành công và phát triển của công ty. Để bắt kịp tốc độ mở rộng quy mô kinh doanh, chúng tôi luôn liên tục tạo ra các chương trình tuyển dụng nhằm tìm kiếm và phát triển các nhân viên có năng lực cho các vị trí khác nhau.