Các phòng ban đang tuyển dụng tại Luvina

Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Giáo dục
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Luvina

Cập nhật 19/10/2024 18:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cp Phần mềm Luvina
Business Development Assistant Manager (Logistics Services)
Luvina 3.0★
27 đánh giá 17 việc làm 37 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Our strategic partner is a global leader in shipping, logistics, and supply chain solutions, combining strong expertise in technology and extensive logistics network to serve customers across a wide range of industries and markets. Our Partner seeks an accomplished Business Development Assistant Manager with experience in the logistics industry. This role is responsible for managing and growing relationships with new clients, as well as identifying new business opportunities to achieve and exceed company sales targets.

Working Location: Ho Chi Minh City or Dong Nai, Vietnam

Job Responsibilities

Business Development:

  • Make monthly BD plan for new target customers. Setup concrete plan for BD and target customer.
  • Make regular visits and sales calls to targeting customers to hear customer opinion and create close relationship with them in purpose of expanding business scales.
  • Attend networking activities to approach new customers for IFF/Project/ WH…services.
  • Propose good logistics solutions that contribute to the customer’s cost reduction.
  • Gather market information.

Costing and Quotation:

  • Identify portion that need offer quotation: receive information/ inquiry of quotation from assigned customers via email, phone…
  • Make costing with BUs and/or procurement. Prepare quotation for customer to obtain the business.
  • Negotiate with the accounts as per price guidelines given, looking to maximize profits.
  • Anticipate tender schedule of the customer and share with concerned party. Report the result and study reason of win/failure.

Customer and Contract Management:

  • Make Sales Handling Instructions (SHI) for secured business. Share SHI to related divisions.
  • Engage when there is any issue relating to quotation for assigned accounts
  • New contract: Prepare draft contract as approved template and get approval.
  • Existing contract: Review contract. Renew or revise contract if required.

Reporting and Other Tasks:

  • Manage and control P/L for assigned customer
  • Review result end of month/ Monitor KPI as set by manager
  • Report monthly about BD calls, times to visit customers, update CRM, …
  • Update market information and competitor’s trend
  • Supervise and support other members in division
  • Understand new project and lead cross function teams to make it succeed.
  • Support managers to develop division capabilities, and identify talents within organization
  • Other tasks as Manager assignment.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from university in Transportation, Economics or a related field.
  • Minimum of 3 years of experience in sales roles within the logistics industry.
  • Strong understanding of logistics, supply chain management, economics, trade, and market dynamics.
  • Strong customer relation management and sales skills.
  • Excellent planning, organizational, and supervisory skills.
  • Customer-focused with strong teamwork, communication and problem-solving abilities
  • Strong negotiation, presentation and coordination skills.
  • Proficiency in logistics-related software
  • Ability to work under pressure and achieve sales targets.
  • Excellent English skills (written and verbal).

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4 Tháp Hòa Bình, Số 106 Hoàng Quốc Việt, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Chào đón các bạn đến với Luvina Software Luvina Software được thành lập từ tháng 7/2004 tại Hà nội với lĩnh vực hoạt động chín h là sản xuất và bảo trì phần mềm theo đơn đặt hàng cho thị trường Nhật bản. Được sáng lập bởi những cựu sinh viên của Đại học kỹ thuật Tokyo, Luvina được mang danh hiệu Tokodai Hatsu Venture ( công ty xuất phát từ Đại học kỹ thuật Tokyo ). Trải qua 10 năm hoạt động, Luvina đã từng bước trưởng thành một cách vững chắc từ điểm khởi đầu với 5 thành viên, đến nay đã có hơn 300 thành viên với phong cách làm việc chuyên nghiệp.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ theo Luật Lao động Việt Nam, Nhật Bản.
  • Bảo hiểm theo Quy định nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Teambuilding
  • Party
  • Dã ngoại

Lịch sử thành lập

  • Luvina Software Luvina Software được thành lập từ tháng 7/2004 tại Hà nội với lĩnh vực hoạt động chín h là sản xuất và bảo trì phần mềm theo đơn đặt hàng cho thị trường Nhật bản.

Mission

  • Với mục tiêu tham gia vào chuỗi giá trị gia tăng toàn cầu , Luvina đã xây dựng được hệ thống quản lý chất lượng đạt chuẩn ISO 9001và hệ thống bảo mật thông tin đạt chuẩn ISO27001, cùng với trình độ sản xuất phần mềm CMMI mức độ 3.

Review Luvina

3.0
27 review

25/02/2025
Java Developer tại Hà Nội

Đồng nghiệp vui vẻ, nhiều dự án chán, không học hỏi được nhiều

22/08/2022
Nhân viên tại Hà Nội

ép OT, OT không trả đủ , cấp trên đấu đá nhau, lương cao thì làm việc cực nhiều (VOZ)

07/01/2022
Nhân viên tại Hà Nội

Mức lương bình thường, cơm trưa như cơm công nhân, có ý kiến nhưng không được phản hồi, công nghệ cũ (RC)

Những nghề phổ biến tại Luvina

Bạn làm việc tại Luvina? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Luvina

Luvina

Click để đánh giá