Branding: responsible for the whole marketing communication from ATL & BTL with Digital lead across brand touchpoints.
Devise, develop with Marketing Manager and implement an appropriate brand communication strategy to execution to deliver a customer oriented and cost-effective route to acquire and expand customers base while keeping driving them deeper to loyalty stage.
R&D: join with R&D team for Product Develop from concept to physical products to satisfy brand identity as well as customers' needs.
Identify and bring forward new innovative creative ideas to test in the market; embrace marketing technology to better deliver content across marketing channels.
Performance management: to understand the paid media strategy for marketing segmentation to develop digital content for paid channels; optimize and amplify across other channels.
Works to understand consumer behavior and insights via market research (primary & secondary).
People development: Take responsibility for the management and ongoing coaching of the brand communication team.Degree: university or above in Marketing/ Economics.
Experience in managing 360 communication platforms with technical skills in communication strategic.
+3 years of experience in developing and implementing integrated marketing campaigns for a product, service, or experience.
Experience in Retail (Fashion) or E-commerce is a plus.
Data-driven management skills.
Strong organization, communications, and people management skills.- Young, dynamic working environment with opportunities for self-development.
- Participate in all mandatory insurance policies according to State regulations.
- Enjoy benefits for birthdays, weddings, sickness and maternity.
- Periodic salary increase review according to company policy.
- 12 days of paid leave per year, participate in team building, holiday and New Year activities according to policy.
- 13th month salary bonus according to company policy and performance.
- Code to use services of companies in the system at preferential prices. - Participate in training courses on skills and professional expertise.
Juno đã trải qua thời gian hình thành và phát triển và trở thành một thương hiệu thời trang giày dép, túi xách và phụ kiện, được phụ nữ Việt Nam yêu thích và chọn lựa. Hiện nay, thương hiệu Juno đã phát triển mạnh mẽ với hàng chục cửa hàng trải dài trên toàn quốc và website bán hàng trực tuyến thân thiện, chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam. Không dừng lại ở đó, dịch vụ của Juno luôn mang đến sự hài lòng và quyền lợi của khách hàng luôn được đáp ứng, thoả mãn…
Chính sách bảo hiểm
-
Tham gia đầy đủ chế độ theo quy định của Công ty và Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
-
Du lịch hàng năm, Code giảm giá của các thương hiệu trong cùng hệ thống và các khoản phụ cấp khác.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 10/11/2017
Mission
Juno sẽ không ngừng đổi mới và phát triển, trở thành người bạn đồng hành thân thiết góp phần vào sự thành đạt, hạnh phúc và thịnh vượng của mọi phụ nữ Việt Nam.
Review Thương mại & dịch vụ Juno
Gu thẩm mỹ sếp ở đây khá dị. Người làm lâu năm hơn có xu hướng dẫn đầu chứ không hoàn toàn dựa vào năng lực. (rv)