Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Check and register any tenant's visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Prepare any key cards for the next day's tenant arrivals
Receive tenant's payment and issue a proper receipt
Perform other tasks as requested by Line Manager.Proficient in English, fluent communication skills
Graduated from college/university in related field
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Able to work in shifts: Shift 1: 6am-2pm, Shift 2: 2pm-10pm, or Shift 3: 10pm-6am (if required)Compulsory Insurances calculated on full gross salary
13th salary, review and reward according to KPIs
Gifts on special holidays & occasions - New years, Mid-Autumn, Birthday,...
Clear growth and promoted opportunities
Công ty Cổ phần Đầu tư & phát triển Đại Trường Sơn (DTSG) được thành lập với tôn chỉ lấy uy tín, chính trực và hiệu quả làm nền tảng. Qua những năm tháng hình thành và phát triển, đó là kim chỉ nam, văn hóa chung mà chúng tôi luôn tự hào gìn giữ và phát huy để làm nên giá trị khác biệt của Đại Trường Sơn Group.
Vượt lên trên tất cả, tính hiệu quả trong công việc và sự hài lòng của các đối tác, khách hàng là phần thưởng quý giá nhất mà chúng tôi luôn khao khát… Chúng tôi xây dựng chuỗi giá trị từ nghiên cứu, báo cáo thị trường, tư vấn phát triển dự án, triển khai hoạt động tiếp thị và phân phối. DTSG đang nỗ lực cho những bứt phá, mở rộng phạm vi hoạt động, vươn đến mục tiêu trở thành THƯƠNG HIỆU DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN TOÀN DIỆN VÀ ĐƯỢC TIN TƯỞNG LỰA CHỌN ĐẦU TIÊN TẠI VIỆT NAM.