Mô tả công việc
- To take over duties from previous shift
- To handle all inter-hotel, outside calls
- Take messages upon request; handle guest wake up calls
- Welcome guests upon arrival and check in according to established standards and procedures.
- To provide information and assist all guest.
- To take reservations and record them in reservation logbook, master booking file.
- Post all room charges without delay and note advance deposit in “room guest list”
- Fill in, update information in registration cards in database and file registration cards in folder.
- Be familiar with all room types and rates in the hotel and their availability status; up-sell whenever possible.
- Handle guest complaints promptly according to established procedures and then report to Supervisor/ Manager and record in guest comment to send it to Hotel Manager and Sale in daily report
- Send Daily report- daily occupancy, guest comment to Hotel Manager and Sale Department in shift (9am & 6pm).
- Send daily report – guest arrival and departure stay over FCC to Hotel Manager & Vice Chairman at 6PM
- Send newsletter, hotel promotion for all guest in guest database
- To handle all keys for guests as requested and keys for all department
- Check all the vouchers received by checking.
- Return passport, ID upon the guest check out
- Register temporary residence online for all in house guest
- Check and reply email booking
- To remember and use guest’s surnames whenever possible
- To attend meetings and trainings classes when required to
- It is strictly forbidden to make personal calls from the Switchboard /PBX/
- Maintain a well-groomed appearance and a tidy work area.
Quyền lợi được hưởng
Annual leave
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience.
- Can work under high pressure, team-work as well as independent-work.
- Be pro-active, creative, decisive, keen, and flexible in handling duties.
- Possess integrity and honesty
- Other skills:
- Good spoken and written English skills.
- Strong communication and interpersonal skills across all levels of the organization
- Teamwork spirit, flexibility, sense of responsibility and well-organized manner.
- Good computer skills and typing skills (including Microsoft Office capability)
Yêu cầu hồ sơ
Please attach your photo (3x4) to the resume and send to HR department.
Zalo: 0933 617 101
Working location: Petro House Hotel, 63 Tran Hung Dao Street, ward 1, Vung Tau City.
Công ty Cổ phần Đầu tư & phát triển Đại Trường Sơn (DTSG) được thành lập với tôn chỉ lấy uy tín, chính trực và hiệu quả làm nền tảng. Qua những năm tháng hình thành và phát triển, đó là kim chỉ nam, văn hóa chung mà chúng tôi luôn tự hào gìn giữ và phát huy để làm nên giá trị khác biệt của Đại Trường Sơn Group.
Vượt lên trên tất cả, tính hiệu quả trong công việc và sự hài lòng của các đối tác, khách hàng là phần thưởng quý giá nhất mà chúng tôi luôn khao khát… Chúng tôi xây dựng chuỗi giá trị từ nghiên cứu, báo cáo thị trường, tư vấn phát triển dự án, triển khai hoạt động tiếp thị và phân phối. DTSG đang nỗ lực cho những bứt phá, mở rộng phạm vi hoạt động, vươn đến mục tiêu trở thành THƯƠNG HIỆU DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN TOÀN DIỆN VÀ ĐƯỢC TIN TƯỞNG LỰA CHỌN ĐẦU TIÊN TẠI VIỆT NAM.