Mô tả công việc
Assisting in Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Assists with generating and providing accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
• Compiles, codes, categorizes, calculates, tabulates, audits, or verifies information or data.
• Assures sanitation compliance.
• Assists Executive Chef in all aspects of purchasing (e.g., Food, Beverage and Controllable) to ensure quality and profitability.
• Orders all food and beverage based on business needs.
• Assists Executive Chef in maintaining/lower budgeted food/controllable costs.
• Assists in enforcing first in/first out inventory rotation for all storeroom products.
• Maintains sanitation and safety standards as specified in the brand guidelines.
• Ensures that proper safeguards are in effect for the security of the food and beverage storeroom assets.
• Enforces item use-up with storeroom personnel and kitchen management to keep inventory at lowest level possible levels.
• Communicates with kitchen, restaurant management and vendors to ensure timing of deliveries satisfies advanced food production needs.
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered.
• Uses existing computer programs to perform daily and period end food and beverage costs.
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Completes administrative tasks on a timely basis (e.g., C-7s, menu costing, general office duties).
• Completes period end inventory according to Food and Beverage and Accounting standard operation procedures.
• Calculates figures for food and beverage inventory.
• Ensures that price and product availability issues are communicated as needed to the F & B Director and Executive Chef.
• Assists in receiving and inspecting all deliveries.
• Maintains an accurate controllable log and beverage perpetual.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information.
• Uses relevant information and individual judgment to determine whether events or processes comply with laws, regulations, or standards.
• Keeps up-to-date technically and applying new knowledge to your job.
Quyền lợi được hưởng
• Annual Leaves
• Working 5 days per week - off 2 days per week
• Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
• 24/24 accident insurance
• Join in hotel activities
• Training opportunities for career development
Yêu cầu công việc
• Graduated college/university in accounting
• Be interested in hospitality industry
• Good English communication is an advantage
Yêu cầu hồ sơ
A Sóc logistics được thành lập tháng 12 năm 2017, là công ty hàng đầu trong lĩnh vực vận chuyển hàng hóa Bắc Trung Nam. Trải qua nhiều năm phát triển và đổi mới, với đội ngũ quản lý giàu kinh nghiệm, hơn 600 nhân viên năng động, nhiệt huyết, hơn 400 xe cont và tải các loại, 1 xưởng sửa chữa phương tiện cùng hệ thống kho bãi trãi dài từ Bắc vào Nam. A Sóc đã trở thành đơn vị vận tải uy tín hàng đầu tại Việt Nam, là đối tác chiến lược của Pepsico và trang thương mại điện tử lớn nhất Việt Nam như Shopee và nhiều công ty chuyển phát hàng đầu Việt Nam như GHTK, J&T, GHTK,...
Dịch vụ tại A Sóc logistics gồm:
+Dịch vụ vận tải hàng hóa bằng đường bộ
+ Dịch vụ vận tải hàng hóa bằng đường không
+ Dịch vụ vận tải hàng hóa bằng đường biển
+ Dịch vụ kho bãi hậu cần
A sóc logistics luôn định hướng phát triển doanh nghiệp theo sứ mệnh“Nhanh, an toàn, tiết kiệm chi phí khách hàng”.
Bên cạnh đó, A Sóc logistics còn hướng tới xây dựng một cuôc sống tốt đẹp hơn cho người Việt thông qua các hoạt động xã hội như: Tổ chức các buổi thiện nguyện hỗ trợ nhu yếu phẩm cần thiết cho bà con tại Cẩm Huy, Cẩm Xuyên, Hà Tĩnh trong trận lũ lịch sử năm 2020; hỗ trợ vận chuyển miễn phí chở hàng trang thiết bị y tế cho viện K Tân Triều phục vụ cho công tác phòng chống đại dịch covid -19 năm 2021 và tài trợ hàng chục chuyến xe 0 đồng vận chuyển hàng hóa cho bà con từ Thiệu Hóa, Thanh Hóa ra Hà Nội khi dịch bệnh Covid 19 bùng phát tại Hà Nội tháng 5 năm 2021.
Với phương châm, con người là yếu tố trọng tâm, A Sóc logistics luôn trao cơ hội cho nhân viên được làm việc và phát huy tối đa khả năng của bản thân, thúc đẩy văn hóa học tập chủ động, sáng tạo và gia tăng sự gắn kết. Tự hào là đơn vị có tốc độ phát triển nhanh chóng, doanh thu tăng trưởng vượt bậc qua từng năm.
“Nhanh như sóc-Chất lượng hơn vàng” đó chính là A Sóc logistics
Trụ sở Miền Bắc: LK 24 Khu nhà ở Thương mại Công ty TNHH Sông Công - Hà Đông, Phường Hà Cầu, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Chi nhánh Miền Nam: 630 đường Bùi Thị Xuân, Phường Tân Bình, TP Dĩ An, Bình Dương
Bãi xe: Long Biên, Mễ Trì, Bình Dương, TP HCM....