Mô tả công việc
- Develop and implement strategies, exploring new business opportunities to achieve assigned sales targets.
- Manage frontline tasks to achieve growth through sales & marketing activity, including branding, expansion in markets, new service, and awareness, business development, superior customer relationships and the best quality/innovative services.
* Specific Responsibilities:
- Responsible for identifying new sales leads, pitching services, and maintaining fruitful customer relationships. Meet monthly/annual sales obligations as assigned.
- Provide strategic guidance on business development opportunities, including setting specific new product/service targets, competitive activity, sales efforts, and promotion programmes.
- Ensure face-to-face client and developmental sales interaction. Build and maintain strong relationships with new clients, ensuring customer satisfaction and repeat business to improve sales revenue
- Actively participate in industry functions. Support with relevant business market research for new opportunities.
- Develop marketing strategy/marketing campaigns & activities/ plans to penetrate different segments of the market
- Collect market information. Prepare and submit detailed sales reports, forecasts, and market analyses (both about industries and competitors) to suggest proper selling schemes to Management
- Collaborate with internal teams, such as technical experts and project managers, to provide clients with accurate and timely information regarding their projects.
- Coordinate with Customer Service Team and related Section Manager to handle clients' complaints/ claims or collect outstanding debts
- Attend industry trade shows, conferences, and networking events to promote our services and expand the client base. Collaborate with the marketing team to develop marketing collateral, promotional materials, and campaigns to support sales efforts.
- Mentor and guide frontline team members, sharing best practices and techniques for successful sales.
- Other duties upon requested
Yêu cầu công việc
- At least 3 years experience in Sales/ BD of related products or services
- Good command of English & Chinese (Mandarin) and MS Office
- Strong interpersonal, negotiation, presentation and communication skills
- Combination of strategic and business development skills set
- Enjoy and willing to travel frequently for business
Quyền lợi được hưởng
18 days annual leave
Yearly
CÔNG TY TNHH ADI CONSULTING là một cơ quan Tuyển dụng & Gia công phần mềm CNTT cung cấp sự chú ý có ý nghĩa và giá trị kinh tế cho các ngành, ngành và khu vực địa lý chuyên môn khác nhau. ADI có 15 năm kinh nghiệm cung cấp đầy đủ các giải pháp quản lý nhân sự và nhân tài cho các công ty toàn cầu và địa phương ở châu Á. Dựa trên thành công của mình, chúng tôi hiện đang hoạt động tại Thái Lan, Indonesia, Singapore, Ấn Độ, Malaysia, Việt Nam, tập trung vào Thuê ngoài nhân viên CNTT, Tuyển dụng nhân viên vĩnh viễn & hợp đồng, Dịch vụ tính lương nhân sự.
Thế mạnh cốt lõi của chúng tôi:
Dịch vụ thuê ngoài nhân viên CNTT: Chúng tôi cung cấp cho nhân viên CNTT của chúng tôi theo hợp đồng ngắn hạn để làm việc tại trang web của khách hàng dưới sự quản lý dự án của họ. Trong mô hình này, chúng tôi lập hóa đơn cho khách hàng hàng tháng về thời hạn hợp đồng. Chúng tôi cung cấp Dot net, Java, COBOL, Tư vấn SAP, Cơ sở hạ tầng, Máy chủ &; Quản lý cơ sở dữ liệu, Hỗ trợ CNTT và các tài nguyên khác cho khách hàng của chúng tôi theo yêu cầu.
Dịch vụ tuyển dụng: Chúng tôi cung cấp nhân viên thường trực cho khách hàng của chúng tôi với một lần tính phí theo tỷ lệ phần trăm cố định của tổng gói hàng năm.
Dịch vụ đếm nhân viên / tính lương: Khách hàng của chúng tôi đặt nhân viên của họ với ADI để quản lý các hạn chế về số lượng nhân viên của họ và cung cấp quản lý tốt hơn các dịch vụ tính lương bằng cách cung cấp đúng mức lương vào đúng thời điểm. Bất kỳ câu hỏi và mối quan tâm nào về tiền