Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and maintain business activities
- Coordinate with the Marketing department to develop programs of introduction service product and customer care.
- Make monthly, quarterly and annual business development plans.
- Implement and monitor business plans, ensuring the proposed plans are met.
- Participate in business activities (Austcham, Amcham,...) PR and promotion to develop business opportunities and company brand in the community
- Deploy search and connect new quality customer sources to exploit needs, advise and persuade customers to use service products.
2. Service provision contracts
- Negotiate, evaluate and arrange to sign business contracts with BOD and customers.
- Monitor deadlines for renewal or liquidation of contracts and/or addendums.
- Store, preserve and secure service contract information according to regulations.
3. Deploy the project after the customer signs the service contract
- Transfer related information to departments performing service operations according to the contract.
- Monitor preparation and implementation progress of relevant departments to coordinate and unify arising regulations.
4. Report results and results of business activities to the BOD on a monthly and summarize business activities annually. In case a problem is discovered, it is necessary to quickly notify the BOD for timely resolution.
5. Perform other tasks as requested by the BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Femal/Mal with < 55 years old
- Majored education level: graduate from university
- Working Experience: Experience in development customers
- Lanaguage Skills: English IELTS from 5.0 with good verbal skills
- Appearance: well presented, confident,
- Presentation skills, creative
- Computer Skills: Email, word, excel, powerpoint, photoshop…
- Skills: data analysis, creativity, problem solving, critical thinking, planning
- Abilities: understand customer needs, understand the sales process, lead, team work, adapt well, have knowledge of technology, always be willing to learn, have good communication and a sense of responsibility and can withstand pressure high at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 55
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
CÔNG TY TNHH ADI CONSULTING là một cơ quan Tuyển dụng & Gia công phần mềm CNTT cung cấp sự chú ý có ý nghĩa và giá trị kinh tế cho các ngành, ngành và khu vực địa lý chuyên môn khác nhau. ADI có 15 năm kinh nghiệm cung cấp đầy đủ các giải pháp quản lý nhân sự và nhân tài cho các công ty toàn cầu và địa phương ở châu Á. Dựa trên thành công của mình, chúng tôi hiện đang hoạt động tại Thái Lan, Indonesia, Singapore, Ấn Độ, Malaysia, Việt Nam, tập trung vào Thuê ngoài nhân viên CNTT, Tuyển dụng nhân viên vĩnh viễn & hợp đồng, Dịch vụ tính lương nhân sự.
Thế mạnh cốt lõi của chúng tôi:
Dịch vụ thuê ngoài nhân viên CNTT: Chúng tôi cung cấp cho nhân viên CNTT của chúng tôi theo hợp đồng ngắn hạn để làm việc tại trang web của khách hàng dưới sự quản lý dự án của họ. Trong mô hình này, chúng tôi lập hóa đơn cho khách hàng hàng tháng về thời hạn hợp đồng. Chúng tôi cung cấp Dot net, Java, COBOL, Tư vấn SAP, Cơ sở hạ tầng, Máy chủ &; Quản lý cơ sở dữ liệu, Hỗ trợ CNTT và các tài nguyên khác cho khách hàng của chúng tôi theo yêu cầu.
Dịch vụ tuyển dụng: Chúng tôi cung cấp nhân viên thường trực cho khách hàng của chúng tôi với một lần tính phí theo tỷ lệ phần trăm cố định của tổng gói hàng năm.
Dịch vụ đếm nhân viên / tính lương: Khách hàng của chúng tôi đặt nhân viên của họ với ADI để quản lý các hạn chế về số lượng nhân viên của họ và cung cấp quản lý tốt hơn các dịch vụ tính lương bằng cách cung cấp đúng mức lương vào đúng thời điểm. Bất kỳ câu hỏi và mối quan tâm nào về tiền