Mô tả công việc
- Meet and exceed target set in terms of contributing and generating revenue for the department.
- Providing responsive customer service and resolving client issues quickly and efficiently.
- Responsible for securing and maintaining new business.
- Identifying portion that need offer quotation: receive information/ inquiry of quotation from assigned customers
- Contribute to improve in the best practices in sales, and strategic approaches to an account.
via email, phone...
- To manage Big Korean customer relation with whole scope (IFF, TRK, CC, WH)
- Other tasks followed by superior’s requirements.
- Supporting Customer Service and work closely with Operations and Documentation on the execution of customer service contracts.
- Negotiating selling rates with clients as per price guidelines given, looking to maximize profits.
- Managing and controlling P/L for assigned customers.
Yêu cầu công việc
- Experience with Microsoft Excel, PowerPoint.
- Excellent organizing/typing/filing skills.
- Can speak English and Korean fluently.
- Troubleshoot issues related to order fulfillment.
- Universities degree, major in logistics, supply chain, or business is preferred.
- Basic skill as a salesperson such as Logistics Specialist.
- At least 1- 3 years logistics experience .
- Ability to work under pressure and to meet deadlines.
- At least 1- 3 years sales experience.
- Excellent organizational skills and attention to detail, and ability to multitask.
Quyền lợi
Bonus:
Twice per year: Including a 13th- month salary and flexible bonuses.
Insurance:
+ Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to regulations.
+ Comprehensive health insurance after 5 years of service.
+ Accident insurance (8/24).
Leave:
+ Annual leave: 12 days per year.
Other activities and benefits:
+ Bus shuttle service provided from downtown.
+ Company trips and participation in annual events.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 02:20:03
Công ty TNHH AT Á Châu là một công ty năng động, sáng tạo chúng tôi chuyên cung cấp các dịch vụ vận tải đường biển, đường không, đường bộ và các dịch vụ liên quan đến xuất nhập khẩu. Bằng sự uy tín và sức mạnh của mình chúng tôi đã không ngừng phát triển và củng cố danh tiếng để trở thành một Forwarder có uy tín trong và ngoài nước. Với mạng lưới đại lý có mặt tại nhiều nơi trên thế giới, cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm dưới sự điều hành của ban lãnh đạo tận tâm, sáng suốt, chúng tôi có thể tự hào về chất luợng và sự đa dạng của dịch vụ mà chúng tôi có thể cung cấp cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe cao cấp cho bạn và người thân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty
- Tiệc tất niên lớn hàng năm
- Team building
Lịch sử thành lập
- Tiền thân là loại hình công ty trách nhiệm hữu hạn thành lập từ năm 1996
- Chuyển đổi loại hình cổ phần năm 2009
Mission
- Chúng tôi sẽ tạo ra một môi trường làm việc gắn kết và sáng tọa cho nhân viên.