Mô tả công việc
Regularly visit customer sites to check their systems.
Support customer operation and do minor troubleshooting.
Build Server & Storage hardware solutions.
Report and propose improvement to the customer.
Set up server, backup and storage system for customers.
Address simple technical issue and escalate difficult issue to higher Level in Service team.
To take responsibility on the assigned Projects and to work based on defined functions:
- Give Improvement in IT system and internal process
- Operation & Maintenance
- Maintain Customer Relationship
- PJ Implementation & Management
- Support Customer issues within SLA, responsibility in best efforts
To be able to lead small group of Engineers in project implementation, control and manage progress status, report to line manager timely
Able to lead and handle implementation for Medium and Large Projects.
To lead / advise other engineers and support them in the project implementation
Ensure Project qualities, supplier’s behavior by managing & controlling vendor(s) works
To maintain and support the Customers and other teams.
Yêu cầu công việc
Graduated in Computer Engineering, Computer Science or related field
Experience in design, install and support Windows server.
Strong technical experience (At least 3- year experience in a similar position)
Dynamic, Initiative and team- player person.
Good understand IT equipment such as DELL/HPE server and storage, Microsoft Windows, Anti- virus, Backup software.
Good understand ICT knowledge- Active Directory, DNS, DHCP, WINS, files & print sharing.
Make Consultation & create solution(s) for technical skills below:
- System (Microsoft; Symantec; VMware; Veeam, Linux, etc.)
- Server (IBM; HPE; DELL; etc.)
- Cloud (AWS, Azure)
Cisco/VMware/Microsoft Certification is a plus
Experience to manage project with at least 2 members
Quyền lợi
Premium Health Insurance Package
Improvement of English communication skill
a multicultural team of 30+ nationalities and a horizontal organizational structure, which enhance technical expert
Social Insurance payment on full gross salary
ther benefits: a company laptop, Sim card & Other
a variable annual salary bonus
company paid trainings to help further your career and stay up to date with latest technologies,
Hybrid working and flexible hours ( Monday- Friday)
Over 15 annual leaves + Medical Leave+ Annual shutdown Leave
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 02:30:03
CJ OliveNetworks, là công ty tạo ra sự hài lòng và giá trị cho khách hàng thông qua các dịch vụ CNTT dựa trên phong cách sống và sự phát triển không ngừng của công nghệ mới.
Kể từ khi thành lập vào năm 1995, CJ OliveNetworks đã đạt được sự hài lòng và giá trị tối đa của khách hàng thông qua việc cung cấp thành công các dịch vụ CNTT dựa trên phong cách sống như sản xuất, phân phối, hậu cần và truyền thông, thúc đẩy sự phát triển ổn định của công ty với sự tin tưởng và hỗ trợ của khách hàng. Dựa trên nhiều kinh nghiệm và khả năng tích lũy từ việc xây dựng và cung cấp hệ thống và dịch vụ CNTT, CJ OliveNetworks đáp ứng nhu cầu của thị trường bằng cách dẫn đầu phát triển các công nghệ mới tương ứng với các xu hướng CNTT mới nhất bao gồm nguồn mở, dữ liệu lớn, Internet vạn vật (IoT). ), điện toán đám mây, bảo mật và nhiều thứ khác. CJ OliveNetworks hứa hẹn sẽ phát triển thành một công ty CNTT toàn cầu thông qua những thách thức và đổi mới nhất quán.
Review CJ Olivenetworks VINA
Điều mình chưa thấy ổn là sự chênh lệnh mức lương giữa đồng nghiệp Hàn Quốc và đồng nghiệp người Việt Nam là rất lớn. (rv)
Công ty làm đúng luật lao động, bảo hiểm xã hội trả 100% theo luật, bảo hiểm sức khoẻ thêm, trợ cấp 1 triệu / tháng cơm, xăng, đt, taxi. (rv)
- Công ty trẻ, mọi người đều khá hăng hái làm việc, nhiều việc, phong cách làm việc khá chuyên nghiệp từ tác phong cho đến tốc độ. (rv)