Mô tả công việc
· Do Request for Payment (RFP) after getting the VAT invoice from Purchasing or Expenses Claim.
· Plan and making payment remittance to suppliers according to approved application for payment, payment term in contract and cash schedule.
· Prepare receipt vouchers (RV), payment vouchers (PV).
· Update all data into accounting book
· Ensure all accounting documents are checked, cash vouchers are created and signed, and record them in proper accounting book.
· Follow staff’s cash in advance and remind them release the payment.
· Prepare necessary documents for bank transfer and carry out the transfer transactions.
· Follow up the remittance confirmation, make sure of invoices and payment certificate filling.
· Follow & updating data recorded accurately into Balance Bank Account.
· Prepare sales invoice, Settlement notice & send its origin to all customers, making sure to get back green copies to the office.
· Call or send e– mails to the clients for reminding the outstanding debts.
· Follow up payment progress regularly then updating the receivable accounts to Contract Details Chart.
· Help Ha Noi Office & Da Nang Office getting the approval for PR & RFP.
· Update the Petty Cash for Ha Noi Office & Da Nang Office into our server.
· Make preparation for annual audit.
· Help to submit some necessary documents for biding requirements
Yêu cầu công việc
. University degree in Accounting / Finance or equivalent professional certificates.
· MS Office skills proficiency
·Good communication and writing in English isadvantage
·Be honest, hard-working, friendly, careful and co-operation
·Can work under pressure and additional requirement of company
·Repair management report (P&L, financial report…) for BOD on time
·Responsible for managing accounting book (BS, PL, Trial balance…)
·Responsible for managing accounting system
·Responsible for tax payment, tax declaration
·Responsible for account receivable, payable
·Co-operate with other functions in both financial and operations activities such as Forecasts, Operating Reviews, etc.
·Takes part in developing implementing and updating new policies and procedures
·Be responsible for contacting and dealing with tax/ audit authorities to solve tax/ audit issues.
· Assist with legal matters as arising.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Bệnh viện Columbia Asia – Bình Dương là bệnh viện đa chuyên khoa nằm trên địa bàn tỉnh Bình Dương, tiếp giáp với thành phố Hồ Chí Minh. Được thành lập vào năm 2012, đây là bệnh viện tư nhân đầu tiên tại tỉnh Bình Dương được đầu tư trực tiếp bởi quỹ đầu tư nước ngoài 100%, với 100 giường được thiết kế để đáp ứng nhu cầu hàng ngày của bệnh nhân, từ Dịch vụ y tế, Dịch vụ chăm sóc quan trọng, Dịch vụ chẩn đoán, Dịch vụ phẫu thuật, Dịch vụ chuyên khoa và Dịch vụ khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Chương trình sức khỏe toàn diện: Bảo hiểm sức khỏe, Bảo hiểm nhân tthọ..
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Bệnh viện Columbia Asia Bình Dương đi vào hoạt động từ tháng 5 năm 2012 với trang thiết bị hiện đại, tiên tiến dành cho một bệnh viện quốc tế.
Mission
- Một tập đoàn chăm sóc sức khỏe quốc tế với dịch vụ tiên tiến ở Nam và Bắc Á sẽ cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khỏe hiệu quả trong môi trường thân thiện với chi phí hợp lý cho bệnh nhân và doanh nghiệp quan tâm đến sức khỏe của bản thân và nhân viên thông qua gói bảo hiểm