Các phòng ban đang tuyển dụng tại Concentrix Việt Nam

Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Giáo dục

Việc làm Concentrix Việt Nam

Cập nhật 25/08/2025 14:51
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH CONCENTRIX VN TECHNOLOGIES SERVICES
Software Engineer (Bot Developer)
Concentrix Việt Nam 3.2★
580 đánh giá 57 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/02/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/03/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Position: Software Engineer I – Cognitive/AI Automation – Bot Developer (IC)

Location: District 12, QTSC


Summary:

We are seeking an experienced, motivated, creative Bot Developer to join our Cognitive/AI Automation development team to work on existing and new chatbots to create new generations of customer interaction, train bots, create data sets for domains and build efficient conversational flows for our 450+ market-leading customers. This role requires a high degree of independent execution, ownership, and responsibility for customer success. The analyst is expected to be highly resourceful at swiftly executing development tasks with high quality coding standards. This is a varied role which offers exposure to a wide range of technologies. A commitment to collaborative problem solving, sophisticated design, and delivering quality product(s) is essential.


Key Duties and Responsibilities

• Develop domain-specific datasets to train bots effectively.

• Configure conversational bots using databases, scripts, and relevant tools.

• Align domain knowledge with bot training, configuration data, and scripts/tools.

• Design, build, and deploy chat/voice bots on platforms like Dialogflow, Amazon Lex, Microsoft Bot Framework, Voctiv, etc.

• Integrate bots with customer service platforms, CRMs, and backend systems.

• Implement NLP solutions to enhance bot understanding of user intents and context.

• Optimize bots for better natural language comprehension and user experience.

• Ensure seamless handling of multiple use cases, errors, and edge cases.

• Maintain bot quality and performance through thorough testing and optimization.

• Create and configure efficient conversational flows.

• Collaborate with subject matter experts to gather essential domain knowledge.

• Document and generate strategic intent classifications for domain mapping.

• Design conversational flows while addressing disambiguation in dialogue.

• Validate and curate data to build training datasets and train the bots.

• Monitor and analyze NLU model performance, identifying potential issues.

• Apply analytical skills to identify gaps in domain coverage.

• Strong knowledge data handling.

• Strong knowledge of Python, Natural Language and Machine Learning

• Prepare effort/cost estimates which consistently demonstrate minimum deviation from plan.

• Accountable and responsible for meeting project timelines

• Work with minimum guidance from senior resources.

• Independently perform all necessary end-to-end setup (software & middleware) on development, testing & production environments.

• Proactively identify bottlenecks and bugs, and devise solutions to mitigate and resolve these issues

• Develop and maintain code quality, organization, and automatization

• Proactively contribute to and shape quality deliverables, particularly during the design phase

• Practice and encourage knowledge sharing with a focus on establishing best practices

• Ready to work in flexible time zone as per client requirement(s).



Qualifications and Experience Required

• Bachelor’s Degree in Computer Science required, Master’s degree preferred.

• 4+ years of enterprise chatbot development and configuration.

• Knowledge of Watson Assistant, Lex, Google Dialog Flow

• Excellent written and verbal communication skills. Must be able to effectively communicate across all levels of the organizations with regard to all aspects of a project solution with managers, client and project team.

• Strong interpersonal abilities to collaborate across teams

• Can think creatively and provide innovative designs and solutions to problems.

• Experience/knowledge of entire software lifecycle process/SDLC.

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY TNHH CONCENTRIX VN TECHNOLOGIES SERVICES
Concentrix Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, Cao ốc Bảo Gia, số 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.


Review Concentrix Việt Nam

3.2
580 review

Review Highlights

Cập nhật 19/02/2025

Ưu điểm

  • Cơ hội thăng tiến cho nhân viên tốt (95 reviews)
  • Thời gian và nơi làm việc linh hoạt, không gò bó (109 reviews) 
  • Có các hoạt động gắn kết hàng tháng và hàng tuần, có hệ thống hỗ trợ tuyệt vời và có nhiều chương trình đào tạo (176 reviews)
  • Môi trường làm việc an toàn, thân thiện và chuyên nghiệp (242 reviews) 
  • Mang lại kinh nghiệm quý báu về quan hệ khách hàng, quản lý khủng hoảng và kỹ năng đa nhiệm (290 reviews) 

Nhược điểm

  • Mức lương tại Concentrix còn thấp, chưa thực sự tương xứng với khối lượng công việc và trách nhiệm (376 reviews)
  • Quy trình làm việc không chuyên nghiệp (150 reviews)
  • Phong cách quản lý vi mô, hay đổi quản lý, quản lý không công tâm (210 reviews)
  • Áp lực công việc lớn, các nhiệm vụ lặp lại, KPI cao nhưng lương và thưởng KPI thấp, đôi khi phải làm việc theo ca, bao gồm cả đêm và cuối tuần (235 reviews) 
  • OT nhiều, bonus OT không đáng kể (268 reviews)
  • Quy định làm việc gắt gao, phải qua lớp an ninh và không được mang theo điện thoại, nước vào chỗ làm, đồ phải để ngoài tủ khóa lại (317 reviews) 

23/11/2025
Nhân viên tư vấn tài chính tại Hồ Chí Minh

Concentrix chỉ hợp cho sinh viên, học sinh

25/10/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường khá gò bó (FB)

08/06/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Phù hợp cho mấy bạn mới ra trường (FB)

Những nghề phổ biến tại Concentrix Việt Nam

Bạn làm việc tại Concentrix Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Concentrix Việt Nam

Concentrix Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo