Mô tả công việc
MAIN ROLES
- Verifies all articles on purchase orders, receiving records and the invoices of the suppliers.
- Verifies all articles on the return notes of merchandise and credit notes of the suppliers.
- Prepares the payment vouchers and account distribution of all invoices and credit notes of the suppliers.
- Checks the monthly statement of accounts from the suppliers against the accounts payable of the hotel.
- Keeps all accounts payable files up to date.
- Prepares a monthly trial balance of accounts payable in the case of payments by installments.
- Reviews and processes all purchase orders.
- Processes and reviews receiving documents.
- Processes and reviews invoices.
- Processes all Food & Beverage invoices for payment.
- Performs month end procedures.
- Complies with the hotel’s health, hygiene and safety policies.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Performs any additional duties as assigned by the team leader
SUPPORTIVE ROLES
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary & benefit package.
- 02 months of probation with full salary.
- Insurance package.
- Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Duty meal provided by hotel.
- Annual helpful training courses (local & international).
- Wonderful working environment with professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Graduated university in Accounting
- Experience: 1 year related experience or an equivalent combination of education and work experience
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel Environment preferred
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office, have experience in using accounting software, SAP preferred
- Able to speak, read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Hoặc liên hệ Hotline: 024 3333 1089
Prostech là nhà cung cấp giải pháp hàng đầu thế giới về sản xuất vật liệu đặc biệt và tự động hóa nhà máy. Prostech được thành lập tại Việt Nam, hiện có trụ sở chính tại Singapore và có văn phòng đại diện trên khắp khu vực Đông Nam Á. Chúng tôi tiếp tục mở rộng trên toàn cầu Sứ mệnh của chúng tôi: Cung cấp cho khách hàng "giải pháp tổng thể" cho mọi vấn đề mà khách hàng gặp phải trong việc hỗ trợ vật liệu trong sản xuất và tự động hóa nhà máy với chi phí thấp nhất có thể, với chất lượng hàng đầu, độ tin cậy tốt nhất và hỗ trợ 100% mọi lúc .
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Trở thành nền tảng trực tuyến giải pháp toàn diện với cơ sở hạ tầng thương mại điện tử tinh vi nhất trong sản xuất vật liệu đặc biệt và giải pháp tự động hóa nhà máy, nơi khách hàng có thể đến và cho chúng tôi biết bằng kỹ thuật số vấn đề của họ là gì và nền tảng thương mại điện tử hỗ trợ AI của chúng tôi có thể cung cấp kịp thời các giải pháp, sản phẩm và dịch vụ phù hợp.