Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
Thiết kế và sản xuất các sản phẩm và đồ chơi sang trọng sáng tạo nhất thế giới.
Trong hơn 40 năm, Tập đoàn Danu là công ty hàng đầu thế giới và là nhà đổi mới được kính trọng trong ngành công nghiệp vải nhung. Tập đoàn Danu thiết kế và sản xuất các sản phẩm sang trọng có nhãn hiệu riêng và độc quyền cho các nhà bán lẻ và công ty hàng đầu trên toàn cầu.
Tập đoàn Danu nổi tiếng nhất về cung cấp các sản phẩm sang trọng đẳng cấp thế giới cũng như kinh nghiệm sâu rộng và khả năng sản xuất của họ. Danu chuyên sản xuất:
- Búp bê sang trọng
- Quần áo sang trọng và đồ chơi
- Trang trí nội thất
- Gối
- Mũ nón
- Dép đi trong nhà
- Trang phục
- Ví
- Gói trở lại
- Phụ kiện thời trang