- Manage end-to-end operations performance (first and last mile) at assigned area. Ensure highest cost efficiency, area performance, and people capability and productivity.
- Develop strategies to drive synergy across different hubs in order to meet Operational Service Level Agreement, productivity improvement and SOP development.
- Lead operation improvements by tracking, improving and achieving all operations KPIs (Lead Time, loss & damage, SLA breach, Failed delivery, etc.).
- Drive ongoing deep dives on operations end to end performance (including campaigns) and come up with recommendations on how to optimize current set up.
- Be also responsible for working with other members such as the Top management, Linehaul, Sorting, etc.) in order to drive overall growth, customer and seller experience, as well as cost reduction and efficiency initiatives.
- Lead operations root cause analysis with responsible teams and incorporate the findings into key actions.
- Require working with multiple business teams across the company to manage operations projects, drive continuous improvement and enhance operations performance (first and last mile).
- Identify problems in the operating plan to escalate to relevant stakeholders and teams. Also follow through on the resolutions to ensure they are delivered.
- Degree in Business, Supply Chain Management, Engineering or relevant disciplines is advantageous
- 7+ years of experience, with at least 5 years of experience in logistics/ supply chain management is mandatory and 2 years in a leadership role
- Strong leadership & managerial skills to manage big teams and drive collaboration and synergy across different teams
- Able to independently lead operational team on-site, engage in discussions with various internal and external stakeholders
- Strong business acumen, planning and strategic mindset and good capacity to structure and drive operations audits
- Very strong operation's go-and-see mindset (Gemba, Kaizen, Lean) to be able to find gaps in our current operations processes to drive operations optimizations.
- Strong project management skills and drive improvement initiatives execution to be able to manage a transport operations roadmap
- Analytical in examining and identifying relevant information, and translating these insights into clear operational plans
- Keen eye for detail with an exceptionally high bar for accuracy and quality
- Proven fast learner; Able to adapt in an agile environment
- Good communication and presentation skills, able to communicate with stakeholders of all levels
- Hands-on, willing and able to travel across different sites to ensure smooth operations
Công ty TNHH Đầu Tư Ngọc Thịnh Phát kinh doanh về lĩnh vực Nhà hàng Nhật Bản. Quy mô công tính đến thời điểm hiện tại là 20 người và sẽ mở rộng trong cuối năm và sang năm sau. Shamoji Robata yaki Hanoi là hệ thống nhà hàng Nướng nhậu Nhật Bản trực thuộc Công ty TNHH Đầu Tư Ngọc Thịnh Phát. Shamoji ghi điểm với thực khách bởi không gian đậm chất quán nướng nhậu ở Nhật. Những món ăn được chế biến đa dạng với những nguyên liệu nhập khẩu từ Nhật Bản
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
-
Những Concept nhà hàng đầu tiên tại Hà Nội như: Shamoji Robata Yaki Hanoi; Kasa Sushi; JAZ izakaya; The Kiseki-ro đều là những bước thử thách đột phá mới tạo ra đặc trưng phong cách và trải nghiệm văn hoá khác biệt thông qua dịch vụ, thiết kế không gian và cam kết về chất lượng sản phẩm.
-
NTP Co. kỳ vọng mỗi Concept sẽ đại diện cho một giá trị xây dựng được trên thước đo của văn hoá, trải nghiệm, tạo ra điểm cân bằng giữa tâm trí và cảm xúc trong cuộc sống.