Company Description
Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.
Role Description
This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.
Qualifications
- Strong business negotiation and strategic planning skills
- Effective communication skills, both written and verbal
- Proficient in administrative tasks
- Excellent negotiation skills
- Ability to prioritize and multitask
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
JOB DESCRIPTION
· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.
· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign
o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.
o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.
· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)
· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.
o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.
o Management and storage of documents related to Chairwoman.
Nha Khoa Thẩm Mỹ San Dentist - Nơi hội tụ những Bác Sĩ nha khoa chuyên sâu nhiều năm kinh nghiệm, những công nghệ hàng đầu trong lĩnh vực thẩm mỹ nha khoa tại Việt Nam.
1. MỤC ĐÍCH: Nếu ví mắt là cửa số của tâm hồn, thì "miệng" được coi là cơ quan giao tế, là tài khẩu của con người, tiền tài, lời hay ý đẹp xuất phát từ miệng mà ra, nếu miệng đẹp, nụ cười đẹp sẽ mang lại nhiều may mắn và thành công hơn trong giao tiếp cũng như trong cuộc sống, mang đến 1 cái nhìn thiện cảm và dẫn lối thành công suốt cả cuộc đời cho bạn đấy ! NHA KHOA THẨM MỸ SANDENTIST được tạo ra nhằm mang đến cho bạn một nụ cười của sự thành công, của sự vẹn tròn, tiếp sức cho bạn đổi đời, an toàn và đẹp mãi về sau.
2. TẦM NHÌN: PHẦN ĐẦU 2026 NHA KHOA THẨM MỸ SANDENTIST sẽ trở thành chuỗi nha khoa thẩm mỹ hàng đầu Việt Nam về tay nghề Bác sĩ, chất lượng sản phẩm cũng như sự hài lòng của khách hàng trong ngành trang sức răng sứ thẩm mỹ. Nha Khoa San Dentist sẽ là nơi tập trung các Bác sĩ đầu ngành tốt nhất trong lĩnh vực nha khoa cùng với công nghệ máy móc hiện đại nhất để chúng tôi mang 1 giá trị duy nhất đến với khách hàng đó là : “An toàn và đẹp mãi về sau”.