Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Keep Information desks in a clean and tidy condition.
- Always keep uniform in good condition and reflect the professional image of the building.
- Maintain neat and tidy hairstyle (off the face) and appropriate make-up during working time.
- Notify Cleaning department to immediately clean any glass, doors or floor area at main
lobbies, corridors, etc. that become dirty.
- Always welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone in a friendly
attitude.
- At all times acknowledge clients’ presence with respect by keeping eye contact with clients
and smile on the face.
- Record and monitor visitors’ access into and out of the Towers on visitor logbook as required.
- Receive tenant service requests/ complaints, record them on the logbook and forward it
immediately to the in-charge person/ department and then report to the Customer Service
Supervisor/ Operation Manager.
- Receive Repair/ Maintenance requests from tenants and complete WOF (Work Order Forms)
then pass on to the relevant Departments.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and
following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with
Cobi Tower’s policy, regulations, and procedures.
- Receive mail for the Management Office from the Postman/ Security Guard.
- Record details of all mail received in the “MAIL IN” log book.
- Deliver mail to the right recipient and record details of mail delivered in the “MAIL
DELIVERY” log book.
- Handover mail to the Postman for delivery and record in the “MAIL OUT” Logbook.
- Execute other tasks as assigned by Customer Service Supervisor/ Operation Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Shopping Mall/ Office Customer Service Officer/ Hotel/Apartment Receptionist (from or above 2 years of experiences).Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analys situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
- Be Creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Nha Khoa Thẩm Mỹ San Dentist - Nơi hội tụ những Bác Sĩ nha khoa chuyên sâu nhiều năm kinh nghiệm, những công nghệ hàng đầu trong lĩnh vực thẩm mỹ nha khoa tại Việt Nam.
1. MỤC ĐÍCH: Nếu ví mắt là cửa số của tâm hồn, thì "miệng" được coi là cơ quan giao tế, là tài khẩu của con người, tiền tài, lời hay ý đẹp xuất phát từ miệng mà ra, nếu miệng đẹp, nụ cười đẹp sẽ mang lại nhiều may mắn và thành công hơn trong giao tiếp cũng như trong cuộc sống, mang đến 1 cái nhìn thiện cảm và dẫn lối thành công suốt cả cuộc đời cho bạn đấy ! NHA KHOA THẨM MỸ SANDENTIST được tạo ra nhằm mang đến cho bạn một nụ cười của sự thành công, của sự vẹn tròn, tiếp sức cho bạn đổi đời, an toàn và đẹp mãi về sau.
2. TẦM NHÌN: PHẦN ĐẦU 2026 NHA KHOA THẨM MỸ SANDENTIST sẽ trở thành chuỗi nha khoa thẩm mỹ hàng đầu Việt Nam về tay nghề Bác sĩ, chất lượng sản phẩm cũng như sự hài lòng của khách hàng trong ngành trang sức răng sứ thẩm mỹ. Nha Khoa San Dentist sẽ là nơi tập trung các Bác sĩ đầu ngành tốt nhất trong lĩnh vực nha khoa cùng với công nghệ máy móc hiện đại nhất để chúng tôi mang 1 giá trị duy nhất đến với khách hàng đó là : “An toàn và đẹp mãi về sau”.