Công nghệ Việt Nam - SDC TECH

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công nghệ Việt Nam - SDC TECH

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Đầu tư và phát triển Công nghệ Việt Nam
Front Office Manager / Trưởng bộ phận Lễ tân
Công nghệ Việt Nam - SDC TECH
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng

Mô tả công việc

• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue. 

• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Le Club members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition. 
• Promotes Inter-Hotel sales and in-house facilities and monitors Front Office Marketing techniques in line with FIT marketing program. 
• Maintains inter-departmental relationships to ensure seamless customer service. 
• Liaise closely with Executive Housekeeper to ensure special guest needs, amenities and other room related requests are met.
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas under his/her control. 
• Maintains knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out. 
• Compiles statistics for front office and provide reports relating to that area. Continually checks the accuracy of room count. 
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information. 
• Communicates to the EAM/GM or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information. 
• Maintains all procedures and adheres to them within the Mercure guidelines; in particular with emphasis on Hotel credit policy. 
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures. 
• In conjunction with other departments to prepare emergency procedures upon advice from relevant authority that cover such emergencies as Fire, Power Outage, Bomb Threat, Cyclone Warnings, etc. 
• Ensures departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule. 
• Works with Talent & Culture Manager on manpower planning and management needs 
• Works with Financial Controller in the preparation and management of the Department’s budget. Performs any other task assigned based on Mercure Bana Hills French Village needs or requirements.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary offerred 

• Professional working environment 
• Free accommodation plus daily meals provided by the Hotel 
• Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group. 
• Free shuttle from Da Nang city

Yêu cầu công việc

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. 

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA. 
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities. 
• Strong Leadership skills in managing teams. 
• Ability to manage complex relationships. 
• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent. 
• 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience. 
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation

Yêu cầu hồ sơ

Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Đầu tư và phát triển Công nghệ Việt Nam
Công nghệ Việt Nam - SDC TECH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
tầng 3, tòa nhà 25T2- N05, Hoàng Đạo Thúy, Trung Hòa, Cầu Giấy

Công ty TNHH Đầu tư và Phát triển Công nghệ Việt Nam thành lập tháng 1/2002.

Đơn vị chuyên kinh doanh trong lĩnh vực XNK hàng hóa phục vụ cho các ngành sản xuất và lĩnh vực xây dựng công nghiệp.

Đối tác của VITD tại thị trường Nga, Zimbabue, Malaysia, Canada, HongKong, Trung Quốc, Hàn Quốc...

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2002

Mission

Công ty ngày càng khẳng định uy tín của mình trên thương trường và đã mở rộng lĩnh vực đầu tư vào các lĩnh vực ngành nghề sản xuất, Công nghệ thông tin, bất động sản... trong giai đoạn tiếp theo...

Những nghề phổ biến tại Công nghệ Việt Nam - SDC TECH

Bạn làm việc tại Công nghệ Việt Nam - SDC TECH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công nghệ Việt Nam - SDC TECH

Công nghệ Việt Nam - SDC TECH

Click để đánh giá