![Công ty TNHH Đầu tư và phát triển Công nghệ Việt Nam Công ty TNHH Đầu tư và phát triển Công nghệ Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-33-1697278129.png)
Mô tả công việc
- Support FOM, Duty Manager in instructing and supervising the FO operations.
- Ensure good customer service delivered to every individual at Lobby. Working mainly at Privilege Lounge for VIP/ ADV Member to do welcome, check - in, customer service, handling complaint
- Receive compliments with courtesy and keep track of complaints.
- Report all issues related to customer service in the book handed to manager.
- To treat guests as a host, including guests needing special attention, family, women and the disabled.
- To be willing to help guests.
- To prepare fruit baskets and other utilities in rooms upon special requests of guests.
- To save and regularly update profile information of guests, birthdays and anniversaries of guests.
- To ensure all guests are served immediately and politely.
- To guide guests to their room after checking in, introduce the conveniences of the hotel and other special service on the way to their rooms.
- To check with Front Office Supervisor about room status within the day, quickly meet guests’ requirements.
- To check all rooms arranged for VIPs and regular guests within the day when required.
- To provide guests with any information related to meetings, ticket service, general information of flights, buses, ferries and trains, special events in the city and activities of the hotel at the time. To show your regards to guests anywhere, anytime.
- Guest relation department must ensure to have good relationships and coordination with other departments in serving guests.
- To ensure all guests in the hotel, especially regular guests, receive all premium service and enjoy their satisfactory stay in the hotel.
- To meet and welcome regular guests and VIPs at their arrival. To check lists of VIPs, regular guests and all individuals coming within the day to plan for welcoming.
- To collate with confirmation to ensure all guest requirements are met.
- To ensure all complaints of guests during their stay are solved at the best and earliest.
Quyền lợi được hưởng
- Uniform Laundry by the Company;
- Daily meals
Yêu cầu công việc
Familiarity with hospitality industry standards
Proficiency in English; knowledge of additional languages is a plus
Computer literacy A customer-oriented and professional attitude
An outgoing personality Outstanding communication abilities
Yêu cầu hồ sơ
![Công ty TNHH Đầu tư và phát triển Công nghệ Việt Nam Công ty TNHH Đầu tư và phát triển Công nghệ Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-33-1697278129.png)
Công ty TNHH Đầu tư và Phát triển Công nghệ Việt Nam thành lập tháng 1/2002.
Đơn vị chuyên kinh doanh trong lĩnh vực XNK hàng hóa phục vụ cho các ngành sản xuất và lĩnh vực xây dựng công nghiệp.
Đối tác của VITD tại thị trường Nga, Zimbabue, Malaysia, Canada, HongKong, Trung Quốc, Hàn Quốc...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
Công ty ngày càng khẳng định uy tín của mình trên thương trường và đã mở rộng lĩnh vực đầu tư vào các lĩnh vực ngành nghề sản xuất, Công nghệ thông tin, bất động sản... trong giai đoạn tiếp theo...
Những nghề phổ biến tại Công nghệ Việt Nam - SDC TECH
Bạn làm việc tại Công nghệ Việt Nam - SDC TECH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Công nghệ Việt Nam - SDC TECH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-33-1697278129.png)