Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
DEK Technologies Việt Nam được thành lập vào năm 2008 với mục đích mang lại lợi thế cạnh tranh cho hoạt động kinh doanh đang phát triển của chúng tôi. DEK Technologies Việt Nam là văn phòng lớn nhất với hơn 500 nhân viên và được lãnh đạo bởi một người Úc, do đó đảm bảo ảnh hưởng mạnh mẽ của phương Tây giúp san bằng sự khác biệt về văn hóa của các văn phòng quốc tế của chúng tôi. DEK Technologies Vietnam được biết đến là một tổ chức chuyên nghiệp và vui vẻ. Thiết lập mối quan hệ tuyệt vời với khách hàng và trong công ty, tạo nên một môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm sức khỏe, bảo hiểm y tế và tai nạn bổ sung 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Câu lạc bộ thể thao & âm nhạc, lớp học yoga & piano
- Du lịch hàng năm trong nước và nước ngoài
- Ngày gia đình hàng năm
- Tiệc cuối năm, Tiệc BBQ, Team Building, Lễ ra mắt, Trung thu, Giáng sinh, Cảm ơn, v.v.
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, DEK Technologies Vietnam được thành lập.
- Năm 2010, Công ty đạt được chứng chỉ ISO 9001:2008.
- Năm 2012, Công ty mở rộng văn phòng sang Hà Nội.
- Năm 2014, Công ty được vinh danh là một trong những công ty phát triển phần mềm tốt nhất Việt Nam bởi VietnamWorks.
- Năm 2016, Công ty được vinh danh là một trong những công ty phát triển phần mềm tốt nhất Việt Nam bởi VietnamWorks.
- Năm 2018, Công ty được vinh danh là một trong những công ty phát triển phần mềm tốt nhất Việt Nam bởi VietnamWorks.
- Năm 2020, Công ty đạt được chứng chỉ CMMI Level 3.
Mission
- Phát triển các công nghệ thông tin tiên tiến để mang lại giá trị cao nhất cho khách hàng và đóng góp vào sự phát triển bền vững của ngành công nghiệp công nghệ thông tin.
Review DEK Technologies
Đồng nghiệp thân thiện, Tốt (RV)
Một công ty tuyệt vời với những con người tuyệt vời. (RV)
Lương không cao, môi trường không học hỏi được nhiều, đồng nghiệp ko tốt