Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Maintain current Sales’s market and Business and new customer development.
- Follow-up the customer’s orders once placing PO/ production plan/ request shipment schedule/ payment plan/ documents checking.
- Handle customer enquiries as and when required.
- Timely report to General Manager in form of weekly updates about market information, competitor situation, customer situation.
- Responsible for managing overdue customers: Monitoring overdue, urging the payment, handling overdue related issues.
- Follow-up inventory and make sure delivery PO within month, limit long-term inventory (over 3 month).
- Perform other jobs as requested of superiors.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years-experience working as Foreign Trade.
- Experience in B2B sales.
- Bachelor Degree, majoring in Economics, Business Administration or relevant field.
- Good at Microsoft Office and good at English communication.
- Chinese communication (prioritize).
- Experienced in paper industry, packaging is a plus.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 24 - 35
- Lương: 16 Tr - 20 Tr VND
Công Ty TNHH DV Thiết Kế Thời Trang Hoàng Vy chuyên sản xuất kinh doanh các sản phẩm:
+ Đồng phục công sở: Đồng phục áo sơ mi nam, đồng phục áo sơ mi nữ, đồng phục áo vest nam, đồng phục áo vest nữ, đồng phục áo Gile, đồng phục quần Tây, đồng phục váy đầm,.
+ Đồng phục khác: Đồng phục bác sỹ, đồng phục y tá, đồng phục bảo vệ, đồng phục kỹ thuật, đồng phục nhà hàng,.
+ Đồng phục áo thun: Áo thun đồng phục công ty, áo thun đồng phục in logo, áo thun đồng phục lớp, áo thun đồng phục quảng cáo,.
+ Vải may: Vải may đồng phục áo sơ mi, quần Tây, áo vest